تسنیم نوشت: فرمانده ناجا با اشاره به بازداشت تعدادی جاعل ویزای اربعین گفت: مردم ویزا را از مراکز مورد تایید دریافت کنند.

سردار حسین اشتری صبح امروز در حاشیه نشست تعاملی فرماندهان پژوهشگاه علوم انتظامی با دانشگاهیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پلیس با تمام ظرفیت برای برقراری امنیت زائران اربعین ورود پیدا کرده، اظهار کرد: تاکنون هیچگونه مشکل امنیتی نداشتیم و تردد باسهولت انجام می‌شود.

فرمانده ناجا با اشاره به همکاری خوب زائران با پلیس خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنیم زائران حتماً مدارک لازم را قبل از حضور در پایانه مرزی همراه داشته باشند، در مرز ویزا و گذرنامه صادر نمی شود و زائران به توصیه‌های پلیس راه توجه کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه پارکینگهای مناسب برای پارک خودرو زائران در نظر گرفته شده، گفت: امیدواریم مشکل خاصی به وجود نیاید و این اربعین نیز مانند سالهای گذشته با شکوه برگزار شود.

فرمانده ناجا با اشاره به بازداشت تعدادی در رابطه با صدور ویزای جعلی، گفت: تعدادی جاعل ویزا شناسایی و بازداشت شده و مردم باید توجه داشته باشند ویزا را از محلهایی که از قبل پیش‌بینی شده و مورد تایید است، تهیه کنند.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =