تسنیم نوشت: سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بازنگری مصوبه اخیر شورای سنجش و پذیرش دانشجو برای اعمال تاثیر قطعی معدل در کنکور ۹۸ خبر داد.

حمایت میرزاده درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش درباره تأثیر قطعی مدل در کنکور 98 اظهار کرد: امروز جلسه‌ای در کمیسیون برگزار و تصمیم گرفته شد تا آقای ساداتی‌نژاد به عنوان نماینده این کمیسیون در شورای سنجش و پذیرش دانشجو با اعضای شورا و وزیر علوم مذاکره کند تا تاثیر معدل برای کنکور 98 به صورت مثبت باشد.

وی افزود: نظر قبلی کمیسیون آموزش و تحقیقات این بود که در کنکور 98 سهم معدل به صورت تاثیر مثبت باشد اما شورای سنجش و پذیرش دانشجو آن را نپذیرفت و قرار شد مجدد این مسئله در شورا بررسی شود تا در صورت تایید آنها معدل دانش‌آموزان در کنکور 98 تاثیر مثبت داشته باشد و طرح تاثیر قطعی فعلا مسکوت بماند تا کمیسیون آموزش به صورت تخصصی زوایای مختلف آن را بررسی کند.

کنکور سراسری

 

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت:‌ فرایند بررسی تاثیر قطعی معدل در کنکور طولانی است و هم‌اکنون اعلام این خبر که در کنکور 98 سهم معدل به صورت قطعی است باعث استرس دانش‌آموزان شده است همچنین برخی موسسات اقدام به سوءاستفاده کرده و بسته‌های ترمیم معدل را برای دریافت پول از خانواده‌ها طراحی کرده‌اند.

میرزاده در پایان عنوان کرد: قرار شد نتیجه نظر شورای سنجش و پذیرش دانشجو درباره روند تاثیر معدل در کنکور 98 به صورت قطعی یا مثبت روز سه‌شنبه به کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام شود.

 

 

۴۵۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =