سرمربی السد:چاره‌ای نداریم باید پرسپولیس را ببریم و به فینال برسیم

تسنیم نوشت:مانوئل فریرا، سرمربی تیم فوتبال السد قطر تأکید کرد که این تیم با انگیزه شکست پرسپولیس و راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا به تهران آمده است.

مانوئل فریرا در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس - السد قطر در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: این برای بار چهارم است که اینجا هستم. ما با انگیزه بردن به تهران آمده‌ایم. ما در بازی رفت باختیم، اما برای رفتن به فینال انگیزه بالایی داریم و به تهران آمده‌ایم که برنده شویم. ما دیدار رفت را فراموش کرده‌ایم.

برای بازی فردا احتیاج به داوری حساس‌تر از بازی رفت داریم

وی در ادامه افزود: در دیدار نخست ما بهتر از تیم پرسپولیس بودیم، اما امیدواریم در بازی فردا از آن مسابقه هم بهتر باشیم. برای دیدار فردا احتیاج به یک داور حساس‌تر نسبت به بازی اول داریم. امیدوارم فردا داورها در سطح بالا و مناسبی باشند. بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما قطعاً سختی بازی برای هر دو تیم خواهد بود. پرسپولیس می‌داند که می‌تواند برنده بازی باشد ما هم این موضوع را می‌دانیم که می‌توانیم پیروز شویم.

بازیکنان پرسپولیس تجربه جهانی بیشتری نسبت به تیم ما دارند

سرمربی تیم فوتبال السد قطر همچنین تصریح کرد: ما می‌دانیم باید با تمام توان بازی کنیم، اما همانطور که گفتم باید داوران درست قضاوت کنند. پرسپولیس تیم قدرتمندی است و تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشته است، بنابراین بازیکنان این تیم تجربه جهانی بیشتری نسبت به تیم ما دارند. در حال حاضر فکر می‌کنم ما می‌توانیم قهرمان این مسابقات شویم. ما از نتیجه دیدار نخست‌مان راضی نیستیم، اما قطعاً فردا خواهیم جنگید.

پرسپولیس برای صعود به فینال چند شانس دارد و ما فقط یک شانس

فریرا در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه استراتژی تیمش برای بازی فردا چه خواهد بود، یادآور شد: ما قطعاً استراتژی خوبی را برای بازی فردا داریم، اما آنچه مشخص است پرسپولیس چند شانس برای صعود دارد در حالی که ما فقط یک شانس داریم و آن هم برنده از میدان خارج شدن است.

دنبال این هستیم تا خوشحال‌تر از بازی قبل زمین را ترک کنیم

این مربی پرتغالی در ادامه خاطر نشان کرد: جو استادیوم در بازی فردا برای پرسپولیس است و ما این را خیلی خوب می‌دانیم که مسائل دیگری هست آنها بازی رفت را بردند و قطعاً در شرایط بهتر و راحت‌تری به میدان می آیند.

بازیکنان پرسپولیس احساس بردن دارند، چون با نتیجه خوبی بازی رفت را به پایان رساندند و این یک مسئله ساده است، اما وقتی بازی شروع می‌شود ما نباید به مسئله دیگری فکر کنیم بلکه باید همه تلاش‌مان را در زمین برای پیروز شدن انجام دهیم. به دنبال این هستیم تا خوشحال‌تر از بازی قبل زمین را ترک کنیم. تأکید می‌کنم فقط یک راه پیش روی ماست و آن هم بردن است. جای من بودید چه کار می‌کردید؟ آیا راهی دیگر از بردن وجود دارد؟!

به تهران آمدیم تا راهی فینال شویم

وی در پایان در واکنش به سؤال عجیب یکی از خبرنگاران در رابطه با اینکه چرا در بازی با استقلال تیمش را دو ساعت قبل از آغاز بازی به زمین آورد، گفت: به‌هر حال ما قبل از آغاز بازی برای گرم کردن به میدان می‌آییم اما قبل از آن هم بازیکنان را به داخل استادیوم آوردم تا با جو آشنا شوند شک نکنید ما به تهران آمدیم تا راهی فینال شویم و این شانس را برای خود قائلیم که پیروز شویم.

 

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
    7 3
    و همچنین پرسپولیس ...