رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از آمادگی ماموران این پلیس برای دیدار دو تیم پرسپولیس و السد در ورزشگاه آزادی خبر داد.

به گزارش ایسنا؛ سرهنگ کیوان ظهیری درباره تمهیدات پلیس پیشگیری تهران بزرگ برای دیدار تیم فوتبال پرسپولیس و السد اظهارکرد: در محدوده داخلی ورزشگاه آزادی مسئولیت اصلی تامین امنیت برعهده یگان ویژه است اما در اطراف گیت ها و فضاهای اطراف ورزشگاه آزادی ماموران پلیس پیشگیری در قالب گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه تعدادی از ماموران نیز به شکل نامحسوس در محل و به ویژه اطراف گیت‌ها حضور خواهند داشت، اظهارکرد: مأموران نامحسوس نسبت به رصد افرادی که ممکن است با سوءاستفاده از ازدحام جمعیت اقدام به جیب بری کنند اقدام کرده و در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه مأموران پلیس در ایستگاه متروی ورزشگاه آزادی، مسیرهای منتهی به ورزشگاه و ... حضور داشته و در حالت آماده باش خواهند بود، ادامه داد: استقرار مأموران از ساعت‌ها قبل از شروع بازی آغاز شده و تا پایان دیدار و تخلیه کامل جمعیت ادامه خواهد داشت.

ظهیری همچنین با ارائه هشدارها و توصیه هایی به تماشاگران اظهارکرد: با توجه به اینکه افراد سودجو مانند کیف قاپان و سارقان در اماکن شلوغ به دنبال اجرای اهداف شوم خود هستند، لذا لازم است که تماشاگران از همراه داشتن اقلام گرانقیمت و مبالغ زیاد پول نقد خودداری کنند. همچنین در هنگام ورود به ورزشگاه در مقابل گیت ها و حین خروج مراقب جیب ها و کیف پول خود باشند.

وی ادامه داد: افراد سودجو هنگام شادی و هیجانات حین بازی نیز ممکن است اقدام به سرقت از تماشاگران کنند که در همین راستا لازم است تماشاگران از رها کردن وسایل خود روی نیمکت‌ها خودداری کرده و هرگز اقلام قیمتی خود را به افراد غریبه نسپارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: لازم است که تماشاگران خودروی خود را در پارکینگ‌ها پارک کرده و حتما دستگاه پخش موسیقی را از خودرو جدا کرده و از قراردادن کیف و اموال قیمتی در خودرو نیز پرهیز کنند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =