جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید که یه مسکو سفر کرده است با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه و همچنین با تنی چند از مقامات دیگر این کشور دیدار کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین  در دیدار با جان بولتون گفت: صادقانه می گویم نمی دانیم که ایالات متحده چگونه بدون دلیل گام هایی در خصوص روسیه بر می دارد؛ ما این گام ها را دوستانه نمی دانیم.

تصاویر | در دیدار بولتون و پوتین چه گذشت؟

رئیس جمهوری روسیه در ادامه به دیدار خود با همتای آمریکایی در هلسینکی فنلاند هم اشاره کرد و گفـت: ما ملاقات با دونالد ترامپ را سودمند و تا حدودی سخت می دانیم اما در مجموع نگاه سازنده به آن داریم.

تصاویر | در دیدار بولتون و پوتین چه گذشت؟

 رئیس جمهوری روسیه از علاقه مندی خود برای دیدار با همتای آمریکایی نیز گفت و افزود: بدیهی است ادامه گفت وگوها با رئیس جمهوری آمریکا در رویداد های بین المللی همچون گرامیداشت پایان جنگ جهانی در پاریس سودمند خواهد بود؛ البته اگر طرف آمریکایی علاقه مند به چنین تماسی باشد.

تصاویر | در دیدار بولتون و پوتین چه گذشت؟

جان بولتون هم در پاسخ گفت که رئیس جمهوری آمریکا از اینکه با پوتین در برنامه های بین المللی ازجمله اجلاس پاریس دیدار کند، خوشحال خواهد شد.

تصاویر | در دیدار بولتون و پوتین چه گذشت؟

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ خاطرنشان کرد که بی شک گفت وگوهای مسکو و واشنگتن و یافتن نکات مشترک به رغم اختلافاتی که دو طرف بر اساس منافع ملی دارند، سودمند خواهد بود.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =