۰ نفر
۱۱ آبان ۱۳۸۹ - ۲۰:۱۵

فارس: پس از کشف بسته مشکوک انفجاری در دفترآنگلا مرکل منابع خبری اعلام کردند که منابع امنیتی آلمان سانسور شدیدی را در این مورد اعمال می‌کنند.

به گزارش مانیتورینگ فارس به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی عربی، پس از کشف بسته مشکوک انفجاری در دفتر صدراعظم آلمان منابع امنیتی اعلام کرده‌اند تحقیقات همچنان ادامه دارد.
کارشناس این شبکه در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی با اشاره به سانسور خبری در این‌باره گفت: نیروهای امنیتی همچنان پاسخی در این باره به رسانه‌ها نمی‌دهند و سانسور شدید خبری درباره این مساله‌ بی‌سابقه در آلمان اعمال می‌شود.
وی افزود: در همین حال منابع غیر رسمی آلمانی می‌گویند رابطه‌ای بین این بسته مشکوک در دفتر آنگلا مرکل و 5 بسته مشکوک انفجاری که امروز در آتن پایتخت یونان کشف شد، وجود دارد.
این کارشناس همچنین تاکید کرد رابطه‌ای بین آنچه درباره یمن در آلمان تصمیم‌گیری شده و آنچه که امروز در دفتر صدراعظم آلمان رخ داد، می‌تواند وجود داشته باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام DE ۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۱
    0 0
    نیروهای راست و امنیتی آلمان با بلبشویی که در سیاست اقتصادی داخلی و نارضایتی شدید مردم از عدم کار آیی دولت بوجود آمده است در صدد انحراف افکار عمومی است نباید گول این تبلیغات را خورد