طی چند روز اخیر دو گزارش - مصاحبه از افشین قطبی روی خروجی دو پایگاه اینترنتی انگلیسی‌زبان (independent و Espn) رفته است.

در مطلب اول بعد از اشاره به سابقه حضور قطبی در سه جام‌جهانی 1998، 2002 و 2006 می‌خوانیم: قطبی بعد از مدتی طولانی به وطن خود ایران بازگشت و با پرسپولیس سر زبان‌ها افتاد. او در اولین سال حضور توانست مقام قهرمانی را در دقیقه 7+90 (بازی با سپاهان) برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد. این بود که لقب امپراتور را به خود اختصاص داد.

 با این حال این افشین امپراتور در تیم‌ملی ایران با مخالفت‌هایی روبه‌روست تا حدی که سرنوشت او در ماه ژانویه مشخص می‌شود. نتایج جام ملت‌ها معلوم می‌کند افشین باید استعفا کند و برود یا...! خود قطبی در این خصوص گفته است: روی جام ملت‌ها تمرکز کرده‌ایم. البته مخالفت‌ها زیاد است. هرچند به این مخالفت‌ها در سطح باشگاهی عادت کرده بودم با این وجود باید به جنگ خود ادامه دهم. در ایران هم به محبوبیت دست یافته‌ام هم مخالفان من بسیار شده‌اند.

در مطلب دوم از قول قطبی می‌خوانیم: برخی مدیران در حالی درباره تیم‌ملی صحبت‌ می‌کنند که نزدیک جام ملت‌ها هستیم اما همین صحبت‌ها باعث تضعیف روحیه تیم‌ملی می‌شود. حدود 60 روز دیگر این مسابقات شروع می‌شود و همه باید به جای تضعیف، حمایت کنند. البته اگر قرار است من بروم، امیدوارم کسی که می‌آید موفق و شایسته باشد.

گفته می‌شود جانشین افشین قطبی، رایکارد، سرمربی اسبق بارسلونا است که البته از جانب علی کفاشیان تکذیب شد آن هم با این جمله: «من خبری از شخصی به نام رایکارد ندارم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 105971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =