احسان حدادی با شکستن رکورد بازی‌های آسیایی در پرتاب دیسک پانزدهمین مدال طلای ایران را به ارمغان آورد.

در ماده پرتاب دیسک، احسان حدادی قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت. محمد صمیمی دیگر پرتابگر ایران در این ماده پس از حدادی و پرتابگر قطری به نشان برنز دست یافت.

احسان حدادی در پرتاب اول خود 63 متر و 50 سانتی متر پرتاب کرد و از پرتابگر قطری که 64 متر و 56 سانتی متر پرتاب کرده بود، عقب افتاد، اما در پرتاب دوم حدادی 65 متر و 7 سانتی متر پرتاب کرد و پرتابگر قطری را پشت سر گذاشت.

حدادی در ادامه دیسک را به میزان 65 متر و 23سانتی مترپرتاب کرد و با همین پرتاب نشان طلایش را قطعی کرد. 62 متر و 21 سانتی متر پرتاب چهارم حدادی بود.

پرتابگر خوب ایران در پرتاب پنجم 67 متر و 99 سانتی متر پرتاب کرد و رکورد بازی‌های آسیایی را شکست. پرتاب ششم حدادی هم خطا شد.

محمد صمیمی هم کار خود را با پرتاب 63 متر و 46 سانتی متری آغاز کرد و در ادامه پرتاب‌هایی به طول 63 متر و 8 سانتی متر، 61 متر و 50 سانتی متر و 62 متر و 6 سانتی متری داشت و در پرتاب چهارم و ششم خطا کرد.

احسان حدادی با پرتاب 69 متر و 32 سانتی متر رکورددار آسیا است که در این رقابت ها با وجود نزدیک شدن به این رکورد در پرتاب پنجم نتوانست این رکورد را جابجا کند.

در این ماده محمد احمد دیب از قطر با پرتابی به طول 64 متر و 56 سانتی متر به نشان نقره دست یافت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 110809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهراب IR ۰۵:۴۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
    1 0
    دمش گرم. امسال با اینهمه مدال طلا خوب حال ع ر ب ها رو گرفتن