انصاری‌فرد در مقام مدیرعامل پرسپولیس وارد مذاکرات جدی با گزینه‌های خارجی برای مربیگری تیم شده اما هنوز هیچ خبری مبنی بر ابقای وی در پست خود اعلام نشده است.

به گزارش سایت دولتی شبکه ایران، با ورود لوکاپرزوویچ و کلاوس تاپ مولر به تهران و حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس برای مذاکرات نهایی مشخص شد عباس انصاری‌فرد بالاخره سر قولش مانده و با وجود موقعیت متزلزل خود می‌خواهد برای فصل آینده پرسپولیس اقدامی مفید انجام داده باشد.

درست یک هفته پیش بود که خبر ابقای عباس انصاری‌فرد در پست مدیرعاملی پرسپولیس به گوش رسید تا سرعت اقدامات او بالاتر برود. یک روز پس از ورود پرزوویچ و تاپ مولر به تهران و بعد از مذاکرات مفصل با هر دو قرار شد امروز (یکشنبه) گزینه نهایی مشخص شود و سرمربی جدید همراه با عباس انصاری‌فرد به عنوان مدیر عامل باشگاه قرارداد امضا کنند.

این اتفاق در حالی صورت می‌گیرد که خبر ابقای کوتاه مدت انصاری‌فرد بلافاصله پس از صدور حکم ابقای او در سازمان تربیت‌بدنی و حتی باشگاه پرسپولیس پیچیده و با وجود اقدامات اخیر مدیرعامل، امکان تغییر در این پست قریب الوقوع می‌نماید. چنانچه این اتفاق تا پیش از شروع فصل پیش‌رو رخ دهد سرمربی‌ای که نامش امروز از ساختمان باشگاه بیرون می‌آید احتمالا در نقش یک مترسک خیلی زود باید عطای کار در این تیم را به لقایش ببخشد، چرا که مدیرعامل جدید - احتمالا حبیب کاشانی- با تفکرات تازه‌ای به باشگاه خواهد آمد و طبق پیش‌بینی‌ها گزینه مد‌نظر خود - حمید استیلی- را به عنوان سرمربی معرفی می کند.

در این میان به غیر از تکلیف نامشخص سرمربی جدید و قرارداد او بحث بازیکنان نیز بسیار جدی است. در حال حاضر حمید استیلی که هنوز از سرمربیگری خود ناامید نیست با بازیکنان مورد نظر خود صحبت کرده و پاسخ مثبت آنها را گرفته است اما با تعیین سرمربی جدید تمام این قرار و مدارها هیچ نخواهد بود.

گروهی چهار پنج نفره از بازیکنان نیز با عباس انصاری‌فرد به توافق رسیده و قرارداد داخلی امضا کرده‌اند که شاید فقط یکی از آنها مد نظر استیلی بوده و در حالی که پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا قراردادهای خود را نهایی کند هنوز معلوم نیست که در برنامه‌های سرمربی خارجی پرسپولیس قرار می‌گیرند یا نه.
از طرفی اقدام عباس انصاری‌فرد در جهت جذب سرمربی خارجی حتی با وجود اینکه خود موقعیتی متزلزل در راس امور اجرایی باشگاه دارد از جهتی دیگر قابل توجیه نیست.

همین هفته گذشته از سوی سازمان تربیت‌بدنی به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شد به دلیل حضور صرف این تیم در رقابت‌های داخلی بودجه هنگفتی برای سرمربی در اختیار این باشگاه قرار نمی‌گیرد اما وقتی خبر از عقد قرارداد با کلاوس تاپ‌مولر 800 هزار دلاری یا لوکا پرزوویچ 650 هزار دلاری به گوش می‌رسد یعنی اینکه انصاری‌فرد یا روی کمک سازمان حساب نکرده است - که بدون هدایتی عجیب و غیر منطقی به نظر می‌رسد- یا ابلاغیه سازمان را زیر پا گذاشته است.

شاید هم سازمان با علم به اینکه به زودی گزینه جدیدی را به عنوان جانشین انصاری‌فرد معرفی خواهد کرد اقدامات اخیر او را نادیده می‌گیرد!
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 11198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۰۶
    0 0
    اقای انصاریفرداگرنمیتونی برای پرسپولیس کاری بکنی پس تیم محبوبم رانابود نکن خواهش میکنم کاری کن یک ماه دیگه فصل شروع میشه
  • پوریا IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۱۵
    0 0
    خدایا یعنی ممکنه که فصل آینده تیمی که من عاشقشم به دست یک سقوط نکنه.تو رو به قرآنت قسم می دم یه معجزه ای بکن تا تیممون فصل آینده رتبش از 17 پایینتر نباشه.شاید بعدش حبیب کاشانی یا محمدحسن انصاری فرد اومد و تیممون با یه مدیر لایق دوباره پرسپولیس شد. خدایا خودت کمک کن.