دادستان تهران با محکوم کردن حادثه تروریستی روز گذشته در تهران اظهار داشت: پلیس و دستگاه‌های امنیتی باید قاطعانه ترورها را پیگیری و عوامل ترور را معرفی کنند و نگذارند که عاقبت این پرونده مانند پرونده استاد علیمحمدی شود.

به گزارش مهر، عباس جعفری دولت‌آبادی ظهر سه‌شنبه در جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید دادسرای ویژه نوجوانان با محکوم کردن ترور اساتید دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: 30 سال است که تروریست‌ها نخبگان و چهره‌های تاثیرگذار کشور را مانند شهید بهشتی و شهید مطهری ترور می‌کنند ولی این اقدامات تنها برای آنها بدنامی و ذلت به همراه داشته است.

وی افزود: دشمنان ما احمق هستند که این گونه دل به نابودی انقلاب بسته اند در حالی که اگر این ترورها موثر بود هم اکنون آنها جشن و پایکوبی می‌کردند ولی مردم ایران پس از هر ترور عزمشان برای تحقق آرمانهای جمهوری اسلامی بیشتر شده است.

وی خطاب به پلیس و دستگاه امنیتی کشور گفت: امیدواریم پرونده ترورهای روز گذشته تهران با قاطعیت بیشتر پیگیری و عمل شود تا سرنوشت این پرونده همانند پرونده استاد علیمحمدی نشود.

/ش ف

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 112453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
    0 0
    پس شما هم قبول دارید که در رسیدگی به پرونده استاد کوتاهی شده است.
  • بدون نام GR ۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۹
    0 0
    آقای دادستاناین ئظیفه شماست که موضوع را پیگیری کنید ونیروهای امنیتی وظیفه اجرایی تحت امر دادتانی دارند.منظورتان از رسانه ای کردن کم کاری این نیروی خدوم چیست. آقای خبر آنلاین اگر شما نمی توانید بسیاری از نظرهای حتی معتدل را هم چاپ کنید لطفا نظر خواهیتان را جمع کنید.