سرمربی تیم ملی امیدوار است مشاوره های باقری در تیم ملی گامی موثر در جهت ساختن این تیم باشد.

خوشحال است و این خوشحالی اش را نمی تواند کتمان کند.طوری حرف می زند که گویا با آمدن کریم باقری به تیم ملی روحیه تازه ای گرفته است.خیلی وقت بود که قطبی با این انرژی در مورد تیم ملی حرف نزده بود. به خصوص از زمانی که مشخص شد او بعد از جام ملت های آسیا سرمربی تیم ملی نخواهد بود.
کریم یک بار دیگر به تیم ملی آمد اما این بار نه به عنوان بازیکن بلکه کاپیتان سابق،با مشاوره هایش تیم ملی را در جام ملت های آسیا کمک خواهد کرد.
افشین قطبی با اشاره به این اتفاق می گوید:«خیلی خوشحالم که کریم باقری برای همکاری با تیم ملی فوتبال اعلام آمادگی کرده و به عنوان مشاور در کنار ما خواهد بود. باقری با شخصیت و توانایی‌هایی که دارد می تواند به تیم ملی کمک کند. بازیکنان و مربیان تیم ملی، کریم باقری را به خاطر شخصیت ویژه‌اش دوست دارند که این مسئله می تواند به تیم ملی کمک کند و گامی موثر در جهت ساختن این تیم باشد.»
قطبی این را می گوید و ادامه صحبت هایش را به تجربه همکاریش با کریم باقری درپرسپولیس، ربط می دهد.او می گوید:« باقری در تمرینات ما حضور خواهد داشت و بازی‌های تیم ملی را از بالا تماشا می کند او به عنوان مشاور در جام ملت‌ها کنار ما خواهد بود.فکر می کنم کریم الگویی برای بازیکنان تیم ملی است و می تواند کمک بزرگی به ما در بازی های تیم ملی بکند.»
سرمربی تیم ملی در خصوص انتخاب مشاورانی دیگر برای این تیم گفت:« قطعا کمیته فنی و آقای فریدون معینی مربیان و مشاورانی که می توانند به تیم ملی کمک کنند را انتخاب خواهند کرد، مربیانی که بتوانند با بررسی تمرینات و مسابقات تیم ملی به ساختارسازی در این تیم کمک کنند.»

قطبی در پایان با تاکید بر اینکه مشاوران تنها به مربی و اعضای کادر فنی تیم ملی مشاوره می دهند و کار آنها دخالت در امور این تیم نیست، در خصوص دیدار دوستانه تیم ملی مقابل استونی گفت:« اجازه بدهید در این خصوص آقای ترابیان، رئیس کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اظهارنظر کند.»

 

151

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 113926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =