کریم باقری می گوید ملی پوشان در آمادگی کامل به سر می برند اما برای قهرمان شدن در جام ملتها نمی توان روی حرف ها و قول ها حساب باز کرد.

پوشیدن پیراهن تیم ملی در اردوی قطر جرقه ای را در ذهن همه زد که کریم باقری دوباره تصمیم به بازی برای تیم ملی گرفته است.اما کریم تنها هوس کرده بود تا یک بار دیگر این پیراهن مقدس را بر تن کند و در کنار دوستانش که برخی از آنها از نسل خودش در تیم ملی بودند کمی تمرین کند.از این پس باید قبول کرد که اگر قرار باشد باقری در تیم ملی دیده شود تنها در کسوت مربی،مشاور و شاید در آینده سرمربی تیم ملی باشد.
باقری در فاصله چهار روز تا آغاز رقابت های جام ملت های آسیا در گفت و گو با ایسنا در مورد تیم ملی حرف می زند.او به وضعیت تیم ملی امیدوار است اما می گوید نمی توان با حرف و ادعا به قهرمانی در آسیا رسید.«همیشه ایران جزو مدعیان بوده، در این دوره هم قطعا وضع همین طور است اما باید بدانیم با حرف اتفاقی نمی‌افتد. نمی‌توانیم با حرف و ادعا قهرمان شویم. باید بازی به بازی جلو برویم و تلاش کنیم تا به جایی برسیم که همه ما مدنظر داریم.»
باقری درباره این حرف علیرضا منصوریان که گفته بود شرایط تیم فعلی حال و هوای تیم 96 را دارد می گوید:« به نظرم نمی توان تیم ها را با هم مقایسه کرد. نفرات و شرایطی که دو تیم با هم دارند قابل مقایسه نیست. ضمن این که 14 سال از آن روزها می گذرد و فوتبال عوض شده، نکته ای که اهمیت دارد این است که بازیکنان تیم فعلی با انگیزه تمرین می‌کنند. برای تیم ایران هیچ چیز دور از دسترس نیست، البته همه چیز به خود بازیکنان و تلاش‌شان برمی‌گردد.همه تیم ها با قدرت می آیند و ما هم باید چنین شرایطی داشته باشیم.»
مشاور افشین قطبی درخصوص عراق و اینکه این تیم عربی نخستین حریف تیم ملی در جام ملت هاست می گوید:«عراق در این چند ساله جزو تیم های موفق آسیا بوده است و بازی های خوبی نیز انجام داده است. شاید به لحاظ تعداد بردها کمی بردهای ما بیشتر باشد اما به هر حال شرایط فوتبال دو تیم تقریبا یکسان است. مهم این است که ما هر سه بازی را به نحو احسن پشت سر بگذاریم. بازیکنان باید تا شروع رقابت ها نقاط ضعف‌شان را برطرف کنند تا تیم ملی با قدرت پا به میدان مهم جام ملت ها بگذارد.»
باقری در پایان و در پاسخ به این سوال که وحید هاشمیان به پرسپولیس آمد فکر می کنید پرسپولیس می تواند با شرایط جدید که به وجود آمده موفق شود می گوید:«من در رابطه با پرسپولیس حرفی نمی زنم و امیدوارم که ان شاالله پرسپولیس همیشه موفق باشد.»

 

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =