۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام علی بنایی، نماینده مجلس شورای اسلامی در مطلب جدیدی به تاثیر وحدت گرایی روحانیت برای ایجاد اتحاد بیشتر در میان مردم پرداخته است.

بنایی نوشته است: " دشمنان اسلام هر گاه که خود را در رویارویی با اسلام و موج خروشان آن ناتوان می نگرند، ناگزیر از تفرقه افکنی میان مردم و امت مسلمان خواهند گشت. از این روست که نقش روحانیت در اتحاد و انسجام ملی و دینی مردم را نباید نادیده انگاشت."

وی در خصوص 9 دی سال 88 گفته است : "عامل مهمی که باعث بوجود آمدن راهپیمایی 9 دی سال گذشته بود، در واقع حسن تدبیر مقام معظم رهبری و صبر و حوصله ایشان در نشان دادن راه بود. از همین جا معلوم شد که این نظام دارای یک پشتوانه قوی مردمی است و در طی 32 سالی که از انقلاب می گذرد هیچ خللی در آرمان های مردم به وجود نیامده و مردم هم چنان پشتیبان ولایت فقیه هستند."

نماینده قم در مجلس افزوده است : " دشمن فکر می کرد که در اثر تبلیغات سوء رسانه ها، ماهواره ها و سایت هایش ممکن است سربازگیری کرده باشد و اذهانی را به خود مشغول کرده باشد، اما حرکت توفنده و پر شتاب مردم در نهم دی ماه سال گذشته نشان داد که انصافا مردم ایران با بصیرت و هوشیاری پای دفاع از نظام و ارزش های نظام ایستاده اند. در طول تاریخ 32 سال گذشته هم هر جا که مردم به صحنه می آیند دشمن احساس می کند که قافیه را باخته و عقب نشینی می کند.
در مواقعی مثل 22 بهمن و روزهایی که راهپیمایی هایی با شکوهی داریم، آن ها از سه چهار ماه قبل تبلیغات سنگینی می کند که مردم خسته شده اند و امسال حرکت کمرنگ تر است ولی وقتی مردم راهپیمایی می کنند تمام این ها ساکت می شوند و می فهمند که حنایشان رنگی ندارد."

متن کامل این مطلب را اینجا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 120831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =