مهدی یاورمنش دبیر سرویس فرهنگ خبرآنلاین، در لایو اینستاگرام کافه خبر به تحلیل اتفاقات اخیر تلویزیون و برخورد نامناسب مجریان با مهمانان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدتی است که مجریان برنامه‌های مختلف تلویزیون با برخوردهای نامناسب با مهمانان برنامه‌هایشان حاشیه‌ساز شده‌اند، حاشیه‌هایی که هر کدام با واکنش‌های متعددی نیز همراه بوده است و در برخی موارد نیز صداوسیما را مجبور به ورود به مسئله و برخورد کرده است.

تازه‌ترین نمونه این اتفاقات جمعه گذشته در برنامه «من و شما» رخ داد، آرش ظلی‌پور مجری این برنامه میزبان مسعود فراستی منتقد سینما بود که گفت‌وگوی آن‌ها پس از دقایقی به چالش و جدل کشیده و به ترک برنامه توسط فراستی ختم شد.

چالش‌های این برنامه اما ادامه‌دار بود و پس از آنکه بسیاری از فعالان حوزه سینما و تلویزیون به اتفاقات آن واکنش نشان دادند، صداوسیما و مدیر شبکه شما نیز وارد گود شده و ضمن توبیخ عوامل «من و شما»، آرش ظلی پور مجری آن را نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع‌الفعالیت کردند.

شب گذشته نیز شورای نظارت بر سازمان صداوسیما در واکنش به اتفاقات رخ داده در تلویزیون، به صداوسیما به دلیل رعایت نکردن ارزش‌های اخلاقی و برخوردهای خارج از ادب مجریان کارت زرد نشان داد.

دبیر سرویس فرهنگ خبرآنلاین، در لایو کافه خبر به تحلیل این اتفاقات پرداخته است و درباره مجری محوری برنامه‌های تلویزیون و رفتارهای خارج از عرف برخی مجریان و رفتار گزینشی صداوسیما صحبت کرده است.

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 0
    اولا نمی دونم این مارک لپ تاپ چه نقشی داره توی مصاحبه! ثانیا جالبه که این آقای کارشناس نما اصرار داره مجری های سلبریتی رو به دو دسته خوب و مامان و بد و بابا (منتقدان جناح مورد علاقه اش) تقسیم کنه.