۵ نفر
۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۳
مجری اسکار مشخص شد

مراسم نودویکمین دوره جوایز اسکار با اجرای کوین هارت کمدین سرشناس سینمای آمریکا برگزاری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کوین هارت بازیگر سرشناس آمریکایی اعلام کرد که اجرای اسکار ۲۰۱۹ را به عهده گرفته است. در ۲ سال گذشته مراسم اسکار با اجرای جیمی کیمل مجری مشهور آمریکایی برگزار شد و پیش از این اخباری مبنی بر حضور او در قامت مجری اسکار برای سومین سال پیاپی منتشر شده بود. 

کوین هارت که اجرای این دوره از اسکار را به عهده گرفته است با انتشار متنی در اینستاگرام این خبر را تایید کرد. او پیش از این بارها از علاقه‌اش به اجرا در مهم‌ترین شب سینمایی جهان خبر داده بود. 

هارت کمدین پرکاری است و از جدیدترین آثار سینمایی او می‌توان به «مدرسه شبانه»‌ اشاره کرد که در آن کنار تیفانی هدیش نقش‌آفرینی کرده است. 

منبع: ورایتی / ۴ دسامبر

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1209723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالکریم IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    3 50
    خوب این اخبار چه اهمیتی دارد؟ به ما چه که چه کسی مجری یک برنامه فاسد و سراسر بی بندو باری باشد؟ آنهم مراسمی که زیر نظر لابی صهیونیسم و آمریکاست . متاسفانه تبلیغ برای دنیای فاسد و زرق و برق دار غرب ظاهرا کلاس می آورد برای عده ای خوب خبر آنلاین الان همه فهمیدیم و تمام مسائلمان حل شد خیالتان راحت باشد
    • عرفان123 IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      4 1
      آقای عبدالکریم... شما که این همه ادعای دینداری و مومن بودن داری، آیا در تعالیم دینی و مذهبی نخوندی که تهمت و افترا زدن بدون سند و مدرک به مردم چقدر گناه داره... ما که ادعایی نداریم.. خدا از دلمون باخبره.. تو و امثال تو که مدعی سینه چاک دین و مذهب هستین و خودتون را وکیل وصی خدا میدونید چرا مثل آب خوردن به مردم تهمت ناروا میزنین
    • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
      0 0
      اگر ببه تو ارتباطی نداره چرا اظهار نظر می کنی؟ شماها توی همه چی باید وارد بشید
  • شهاب IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    3 20
    جیمی کیمل خیلی خوب بود.