تلاش بی‌حاصل گرشاسبی برای مکاتبه با مقامات عالی؛ مدیر پرسپولیس باید برود!

با وجود تلاش های بی پایان، حمیدرضا گرشاسبی باید پرسپولیس را ترک کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا گرشاسبی برای ابقا در جایگاهش به مقامات عالی رتبه کشور نامه نوشت و بار ها به وزیر ورزش مراجعه کرد. اما صراحت در قانون بازنشستگی سبب شده تا او هم به رغم نتایج موفق از رفتنی‌های فوتبال باشد.

اخیرا گرشاسبی که از ایثارگران دور دفاع مقدس است به مقامات عالی کشور نامه نگاری کرده و جمعی از بزرگان پرسپولیس و بازیکنان و ... هم مکاتباتی در این زمینه داشتند تا برای حفظ ثبات پرسپولیس او بماند ولی آخرین اخبار از وزارت ورزش این است که او هم مثل فرجی، ضیایی و دیگران نتوانسته از این قانون مصون باشد. مجوزی برایش صادر نشده و باید پرسپولیس را ترک کند.بدین ترتیب مدیرعامل پرسپولیس بازنشسته خواهد شد و باشگاه او را کنار خواهد گذاشت.

پرسپولیس بدون گرشاسبی صاحب یک سرپرست موقت خواهد شد. رضا درویش و محمد مهدی نبی، دو شانس اصلی سرپرستی پرسپولیس خواهند بود. گرشاسبی در شرایطی از پرسپولیس کناره گذاشته می شود که برانکو و شاگردانش او را قبول داشتند و از همکاری با او رضایت داشتند. به هر حال، در این شرایط و اگر در این تعطیلات فرجی حاصل نشود حمیدرضا گرشاسبی از شنبه در دفتر خود حاضر نخواهد شد. چون هر تعهد مالی که او از شنبه ایجاد کند برایش تخلفی بزرگ محسوب می شود.

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۶
    0 0
    بازنشسته شهرداری فتحی چطور از این قانون مستثنی شده؟!