بررسی «زیست مؤمنانه در جهان امروز» از نگاه امام موسی صدر 

نشست «سید موسی صدر و زیست مؤمنانه در جهان امروز» به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و انجمن اسلامی دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، نشست «سید موسی صدر و زیست مؤمنانه در جهان امروز» سومین نشست از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» است که اولین نشست آن با موضوع «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر»، ۲۹ مهرماه و دومین نشست با موضوع «از ملی گرایی تا جهان وطنی»، 27 آبان برگزار شد.

در نشست «سید موسی صدر و زیست مؤمنانه در جهان امروز» که روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۰ در سالن آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود، دکتر حسن محدثی و حجت الاسلام دکتر محمدرضا زائری به بررسی این موضوع خواهند پرداخت.

دکتر حسن محدثی جامعه شناس و استادیار دانشگاه آزاد اسلامی است. او همچنین مدیر جامعه شناسی دین، در انجمن جامعه شناسی ایران است که پژوهش های بسیاری در حوزه جامعه شناسی دین و معرفت دارد.

حجت الاسلام دکتر محمدرضا زائری دارای دکترای علوم ادیان از دانشگاه قدیس یوسف بیروت و تحصیلات عالی حوزوی است. او مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه خیمه است. از زائری کتاب­ها و مقالات متعددی در حوزه های مختلف دینی و رسانه ای منتشر شده است که عناوین برخی از آنها عبارتند از: «حجاب بی حجاب»، «حجاب با حجاب»، «کتاب مقدس»، «سبک زندگی» و «خبرنگار بدون مرز».

حضور در این نشست برای همه علاقه‌مندان آزاد است. نشست «سید موسی صدر و زیست مؤمنانه در جهان امروز» روز چهارشنبه ۲۱ آذرماه ، ساعت ۱۴:۳۰ در تالار آمفی تئاتر دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =