دستگیری ۱۰ نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار 

فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری ۱۰ نفر از عوامل حادثه تروریستی چابهار خبرداد و گفت: با هماهنگی‌های خوبی که بین مردم و دستگاه قضائی با پلیس وجود دارد ان شاءالله سرکرده های اصلی این حادثه تروریستی نیز دستگیر و مجازات می شوند. 

به گزارش خبرآنلاین،‌ سردار "حسین اشتری" در حاشیه افتتاح دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ استان البرز، اظهار داشت: با تلاش هایی که از طریق وزارت خارجه و نیروی های مسلح صورت گرفته، امیدواریم تعداد باقی مانده افرادی که در محدوده مرزی پاکستان و افغانستان توسط اشرار به گروگان گرفته شده اند نیز به زودی نزد خانواده ها بازگردند.

فرمانده ناجا درباره اقدامات نیروی انتظامی و سطح رضایت مندی مردم، گفت: براساس آخرین نظرسنجی های صورت گرفته توسط سازمان معتبر غیرناجایی، اعتماد مردم از  ناجا افزایش یافته و در همین ایام شاهد تشکر و قدردانی مسئولان از عملکرد نیروی انتظامی هستیم.

وی گفت: یکی از مزیت های نیروی انتظامی این است، کارکنانی که مشغول خدمت در این سازمان هستند از بین مردم انتخاب می شوند، لذا مردم احترام بالایی برای ناجا قائل هستند.

سردار اشتری درباره حادثه تروریستی چابهار، گفت: با هوشیاری و شجاعتی که مأموران انجام دادند این توطئه خنثی شد و ۱۰ نفر در این رابطه دستگیر و تعدادی نیز شناسایی شده اند؛ سرنخ های خوبی به دست آمده و با هماهنگی های خوبی که بین مردم و دستگاه قضائی با پلیس وجود دارد ان شاءالله سرکرده های اصلی این حادثه دستگیر و مجازات می شوند.

این مقام عالی انتظامی کشور گفت: موفقیت های خوبی حاصل شده امیدواریم با روند روبه رشدی که ملاحظه می شود و همکاری خوبی که بین مردم و مسئولان وجود دارد روز به روز شاهد توفیقات بیشتر در عرصه های مختلف باشیم.

بنا براعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، گفت: در سال جاری شاهد افزایش کشفیات هستیم البته طی چند ماه گذشته به دلیل افزایش قیمت‌ها روند برعکس شده و برخی کالاها صادر می‌شود؛ همچنین در بحث قاچاق سوخت، برنامه ریزی و تدابیر لازم برای مبارزه با این پدیده بایستی از سوی مسئولان امر انجام شود.

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1210941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    2 0
    فقط اسید پاشان اصفهان خیلی وارد بودن که هیچ ردی ازشون پیدا نشد
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
    1 0
    یه 300 400 نفر دیگه موندند !!! یک نفر سوار ماشین بود که مرد