کشف بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق در ملارد

فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و ۸۰ هزار نخ سیگار قاچاق از یک شرکت تولید پودر رنگ در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق محموله های ترانزیتی ، در شهرستان ملارد خبر داد .

به گزارش خبر آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس،سردار "عباسعلی محمدیان" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، با اعلام این خبر گفت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق محموله های ترانزیتی از فعالیت ۲  قاچاقچی کالا در استان مطلع شدند .

وی گفت : با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران محرز شد که این افراد محموله قاچاق را پس از انتقال به شهرستان ملارد در یک شرکت تولید پودر رنگ دپو کرده و از آن طریق اقدام به انتقال محموله به استان البرز و پخش و فروش آن می کنند .

این مقام ارشد انتظامی افزود : ماموران با دریافت نیابت قضائی به شهرستان ملارد اعزام و  در بازرسی از این محل ۱۰۸ کارتن ،حاوی یک میلیون و ۸۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند اظهار کرد : ارزش کالاهای مکشوفه یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده است .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =