گزینه‌های انتخاب استاندار امروز به وزیر کشور ارائه می‌شود

ایسنا نوشت: دبیر مجمع نمایندگان تهران گفت‌ که گزینه‌های این مجمع برای انتخاب استاندار تهران امروز به وزیر کشور ارائه می‌شود.

محسن علیجانی گفت: مجمع نمایندگان استان تهران در جلسه‌ای به سه گزینه پیشنهادی برای استانداری تهران رسید که امروز (دوشنبه) این گزینه‌ها در نامه محرمانه‌ای به وزیر کشور تقدیم می‌شود. او با اشاره به این که مجمع نمایندگان تهران نظر مشورتی خود را به وزیر کشور می‌دهد، یادآور شد: ما حق قانونی برای ارائه نظرات به صورت مستقیم نداریم، ولی به صورت غیر مستقیم نظرات مشورتی را به وزیر کشور برای انتخاب استاندار داده‌ایم تا در نهایت فردی انتخاب شود که اصلاح طلب بوده و یا حداقل همراه با دولت باشد. همچنین توانایی اداره استان تهران و رفع مشکلات به خصوص در حوزه آسیب‌های اجتماعی اشتغال و جوانان را داشته باشد و بتوان از تجاربش استفاده کرد.

نماینده تهران در پایان با یادآوری این که در حال‌ حاضر استان تهران به سرپرستی حسن بیگی اداره می‌شود، گفت‌: از ۲۴ آبان ماه برای استان تهران سرپرست انتخاب شده است که تنها دو ماه زمان برای انتخاب استاندار جدید وجود دارد، امیدواریم با ارائه نظرات مشورتی مجمع ظرف چند هفته‌ آینده تکلیف استاندار تهران مشخص شود.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1211264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =