برنامه ریزی اشتباه فدراسیون وزنه‌برداری برای جام فجر/آیان پَر

چهارمین دوره جام فجر وزنه برداری با فاصله چهار روز نسبت به نشست هیات اجرایی فدراسیون جهانی آغاز می شود و همین مسئله باعث می‌شود شاهد حضور مسئولان IWF، از جمله تاماش آیان، رئیس فدراسیون جهانی در ایران نباشیم.

رضاپورعالی:اینکه چرا یکی از رقابت های گزیشی المپیک توکیو، بدون حضور تاماش آیان و بسیاری دیگر از مسئولان رده بالای فدراسیون جهانی باید برگزار شد، دلیلش به عدم برنامه ریزی درست فدراسیون در انتخاب زمان برگزاری تورنمنت جام فجر برمی گردد. 
تاریخ چهارمین دوره جام فجر ایران ابتدا در اواخر بهمن بود که بعدا جابجا و به دهم تا چهاردهم اسفند ماه منتقل شد اما به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون تاریخ مناسبی را برای برگزاری این رویداد انتخاب نکرده‌اند. دقیقا در تاریخ چهارده و پانزده اسفند در آن سر دنیا، در لاس وگاس آمریکا نشست هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برگزار می‌شود و شانزده اسفند نیز زمان برگزاری کنگره فدراسیون جهانی است.
به این ترتیب رویدادی که میزبانی از آن برای ورزش ایران بیش از دو میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، دستاورد چندانی در زمینه رایزنی با رئیس و دیگر نفرات تاثیرگذار فدراسیون جهانی در زمینه گرفتن کرسی های مهم جهانی و آسیایی نخواهد داشت. ضمن اینکه غیبت تاماش آیان می تواند به اعتبار مسابقات هم ضربه بزند.
در همین راستا سید علیرضا قریشی رییس هیات وزنه برداری خوزستان در گفتگو با ایسنا درباره اینکه بهتر نبود جام فجر در تاریخی برگزار می شد که با برگزاری نشست هیات اجرایی فاصله داشته باشد بیان کرد: تاریخ برگزاری را آقای مرادی رییس فدراسیون ایران با هماهنگی فدراسیون جهانی مشخص کرد. دو، سه مسابقه همزمان  بود  و تا  جایی که اطلاع دارم  گزینشی بودن مسابقات چین را به ایران دادند!
251 251
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =