قیمت مصوب ۹۸۰۰ تومان مرغ در لرستان تا اطلاع ثانوی ثابت است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: بر اساس مصوبه سیزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ برای عرضه به مصرف کننده در سراسر کشور حداکثر ۹۸ هزار ریال تصویب و اعلام شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمدرضا صفی خانی گفت: این قیمت گذاری نیز تا اطلاع ثانوی در لرستان باید رعایت شود و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند.

وی اظهار داشت: همچنین بر این اساس، دامداران و تولیدکنندگان شیرخام نباید این محصول را با قیمت بیش از ۲۰ هزار ریال برای هر کیلوگرم به تولیدکنندگان فرآورده های لبنی عرضه نمایند.
وی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت ماهی در استان نیز مقرر شده سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل شیلات، آخرین وضعیت تولید و ارسال ماهی به خارج از استان را ارائه دهند تا در این راستا تصمیم گیری شود.
صفی خانی گفت: هفته گذشته قیمت گوشت مرغ در بازار لرستان به ۱۱۰ هزار ریال رسیده بود.

جوجه ریزی در ۱۶۱ واحد تولید مرغ گوشتی
آبان ماه امسال رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به واردات بیش از ۱۰هزار تن ذرت، سه هزار تن سویا و سه هزار تن جو به استان اظهار داشت: موجودی اقلام استان شامل پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج، پنج هزار تن شکر، ۲۸۰ تن مرغ منجمد، ۶۰۰ تن ذرت و یک هزار و ۳۰۰ تن جو است.
در ۱۶۱ واحد تولید مرغ گوشتی لرستان جوجه ریزی انجام می شود و نیاز ماهانه استان به این محصول پروتئینی ۴۲۰۰ تا ۴۵۰۰ تن است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =