پرسپولیس ۳-پارس جنوبی جم یک/ پنالتی لحظه آخر نگذاشت برانکو و تیمش به صدر بروند!

نیمه اول دیدار پرسپولیس و پارس جم با برتری میزبان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیمه اول آخرین دیدار نیم فصل اول خودش مقابل پارس جنوبی در ورزشگاه آزادی به برتری رسید. دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که قرمزها چند حمله نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند. در اکثر دقایق بازی در نیمه اول دو تیم در میانه زمین کار را دنبال می کردند. تمرکز پرسپولیسی ها بیشتر روی توپ های هوایی بود و پارسی ها نیز سعی داشتند از ضدحمله ها برای باز کردن دروازه میزبان استفاده کنند. در دقیقه ٣٠ مسابقه پرسپولیسی ها از سمت چپ حمله ای روی دروازه حریف ترتیب دادند و علی علیپور با حرکتی زیبا توپ را به تور دروازه رحمان احمدی چسباند. در ادامه قرمزها دوباره فرصت داشتند که توسط سعید حسین پور دروازه را باز کنند که این اتفاق نیفتاد. شاگردان تارتار هم موقعیت صد درصدی برای باز کردن دروازه نداشتند و بازی در نیمه اول با همان نتیجه ١-٠ به پایان رسید.

در ادامه بازی و در نیمه دوم پرسپولیسی ها فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و دوباره موفق به گلزنی شدند. علی علیپور در دقیقه ٥٠ دومین گل خودش و تیمش را وارد دروازه کرد تا خیال پرسپولیسی ها از بابت برد راحت باشد. ٥ دقیقه بعد در حالیکه اختلاف به دو رسیده بود، این بار کار تیمی قرمزها توسط امید عالیشاه به ثمر نشست و او توپ را از بین پاهای رحمان احمدی برای بار سوم وارد دروازه حریف کرد. پارسی ها بعد از رسیدن اختلاف به عدد ٣ چیزی برای از دست دادن نداشتند و چند بار از روی ضربات ایستگاهی قصد باز کردن دروازه بیرانوند را داشتند. اتفاقی که نیفتاد و در ادامه شاگردان برانکو دوباره برای به ثمر رساندن گل تلاش می کردند. در دقیقه ٨٠ علی علیپور برای بار چهارم دروازه را باز کرد که البته داور مسابقه به دلیل خطا این گل را مردود را اعلام کرد. در نهایت در حالیکه بازی با نتیجه ٣-٠ رو به پایان بود، روح الله سیف اللهی از روی نقطه پنالتی یکی از گل های خورده تیم جنوبی را جبران کرد.
قرمزها با این برد در صورت باخت سپاهان نایب قهرمان نیم فصل خواهند شد.

٤٣٢٥٧

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    14 2
    استقلال ها و سپاهیانی بگند،نکنه این پیروزی را با کمک داور به دست اوردیم
  • NL ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    2 16
    دست تارتار درد نکند , علی رغم قولی که به هواداران تیم پارس داده بود , برای قهرمانی تیم محبوبش , برای دومین فصل متوالی به تیم مافیایی لیگ ایران راه داد . درود به شرفت