ارومیه میزبان اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان

اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه رده سنی جوانان با حضور ۱۰ شمشیرباز از استان‌های اصفهان، یزد، تهران، البرز و آذربایجان‌غربی در ارومیه درحال برگزاریست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، شهریار نوبخت دبیر هیات شمشیربازی استان گفت: اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در اسلحه اپه و رده سنی جوانان با حضور ۱۰ شمشیرباز در ارومیه در حال برگزاریست و تا روز ۲۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این اردو مهسان ایوبی، مائده رضایی و غزل حاج اکبری از اصفهان، زهرا عیدی شاطر از یزد، آنوشا شهابی از البرز، فاطمه خراسانی از تهران و زهرا مردتیز خراب، سماء کشی آده، مبینا بافراست و فریماه باباپور از استان آذربایجان غربی در این اردو حضور دارند و زیر نظر مهتاب سلامت مربی اهل ارومیه به تمرین می پردازند.

وی افزود: این اردو جهت آماده سازی برای اعزام به مسابقات برون مرزی است و شمشیربازان استان نیز شانس زیادی برای انتخاب شدن دارند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دو شمشیرباز استان به اردوهای تیم ملی دعوت شده اند که هادی رضوی نیا شمشیرباز اسلحه فلوره به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شده و تا روز ۲۹ آذرماه در تهران حضور خواهد داشت و آریا کریمی در اسلحه اپه رده سنی جوانان بعد از پایان اردو به عنوان یکی از نفرات برتر برای اعزام به مسابقات آسیایی پیش‌روی اردن انتخاب شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =