سیدعبدالجواد موسوی معتقد است که محمدعلی باشه‌آهنگر در «سرو زیر آب» با تمام امکاناتی که در اختیار داشته است، نتوانسته آن نتیجه دلخواه را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعبدالجواد موسوی در دهمین قسمت از برنامه «بیرون از کادر» به نقد و بررسی فیلم «سرو زیر آب» به کارگردانی محمدعلی باشه‌آهنگر پرداخته است.

موسوی در این برنامه درباره «سرو زیر آب» می‌گوید: «معلوم است که برای این فیلم زحمت بسیاری کشیده شده است، منتهی متاسفانه مانند خیلی از فیلم‌های جنگی دیگر در این سال‌ها، مانند «ماهورا» آن نتیجه دلخواه به دست نیامده است و فیلم در همه زمینه‌ها خیلی گل درشت است و شعار بسیار دارد.

آقای باشه آهنگر که پیش از این فیلم‌های خوبی از ایشان در حوزه جنگ دیده‌ایم، به نظر می‌رسد با خود فکر کرده که آن فیلم‌ها آنطور که باید و شاید دیده نشدند، به همین دلیل بخشی از فیلم «فرزند خاک»، بخشی از فیلم «ملکه» و یک فیلم دیگر را در «سرو زیر آب» آورده و فکر کرده که با پروداکشن عظیم و لشکری از بازیگران نامدار می‌تواند برای ما تعریف کرده و حق مطلب را ادا کند و فکر می‌کنم فیلم از همین جا آسیب دیده است.»

>> ای‌کاش حاتمی‌کیا از این فیلم دفاع می‌کرد
>> چرا ما خانم یایا را دوست نداریم؟
>> کاری که اصلاً درخور روزبه بمانی نیست

>> محسن چاوشی بازهم ما را غافلگیر کرد
>> عرق‌سرد در روایت عبدالجواد موسوی در بیرون از کادر
>> هومن سیدی؛ کارگردانی که هیچ‌وقت راضی نیست
>> چرا رضا امیرخانی شهردار تهران نشود؟
>> عواملی که فیلم‌ ساختن را برای اصغر فرهادی دشوار کرده است
>> صادق هدایت همجنس‌گرای منفعل یا نویسنده دردمند؟

۲۴۱۲۴۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    2 1
    آفتي كه سينما و تلويزيون را رنج مي دهد استفاده از موسيقي روي سكانس هاي فيلم براي ارائه لحظات سوزناك... كه بيشتر به فيلم ضربه مي زند...