تاکید فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بر استفاده از ظرفیت مردمی در اربعین

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر استفاده از فرصت اربعین برای تقویت انقلاب اسلامی، گفت: خدمات موکب‎ها تنها منحصر به استراحت و پذیرایی نباشد باید تلاش کنیم مردم را پای کار بیاوریم و وابستگی را به دولت و سپاه کم کنیم.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار مرتضی کشکولی در همایش تجلیل از خادمین اربعین حسینی، اربعین را یکی‌از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین در گذشته بوده ولی به این‌صورت و با این جمعیت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این‌که به این جلوه‌های اسلامی و انقلابی نیاز داریم و باید از این فرصت برای تقویت انقلاب اسلامی استفاده کنیم، تصریح کرد: با توجه به این‌که در چهلمین سال انقلاب هستیم و دشمنان با وهم و خیال باطل فکر کردند می‌توانند با پاره کردن برجام ختم انقلاب اسلامی را ببیند که اقدامی بسیار ناشیانه بود و چون هیچ ظرفیتی در دنیا نداشتند به‌سراغ منافقان رفتند که از طریق آن‌ها و فعال کردن رسانه‌ها و نفوذ بتوانند کاری کنند که شکست خوردند.

کشکولی ادامه داد: باید توجه داشت نفوذ در همه‌جا هست و خطرناک‌ترین نفوذ، نفوذ کارشناسان است که با نظریه‌پردازی منحرف اجازه ندهند کارها به سامان برسد که متأسفانه کشور به این آفت و آسیب مبتلا شده است.

روی آوردن دشمنان به جنگ اقتصادی و روانی

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با تأکید بر این‌که برای جلوگیری از آسیب‌ها و آفت‌های دشمنان باید با اسلامی کردن دولت مسیر را برای نفوذی‌ها و دشمنان مسدود کنیم، اظهارکرد: دشمنان به جنگ اقتصادی و روانی بسیار سنگین و رسانه‌ای روی آوردند و با دلار به‌عنوان آخرین سلاح به جنگ با ایران آمدند در همین راستا سال ۹۷ سال سرنوشت انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: به لطف الهی در ۴۰ سال انقلاب اسلامی با رهبری‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و حضور چشم‌گیر ملت مجاهد و سلحشور، موفق شده‌ایم آمریکا را در همه صحنه‌ها شکست دهیم و یک شکست در پرونده ملت ایران و یک پیروزی در پرونده آمریکا نیست.

کشکولی ضمن تقدیر از خادمین اربعین، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم با رفتار و هنر و برگزاری جلسات اندیشه‌ورز روحیه انقلابی، استکبارستیزی، پایداری و مقاومت را به زائران تزریق کنیم که سهم زیادی از ۲۰ میلیون زائر را برای انقلاب اسلامی برداریم و همچنین رقابت‌ها را بیشتر در خدمت به زائران تبدیل کنیم نه رقابت‌های مادی بین هیئت‌ها و شهرها که دچار آفت‌ها نشویم.

اهمیت تنوع خدمت رسانی به زوار

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت تنوع در خدمت‌رسانی به زوار، عنوان کرد: جهت تنوع در خدمت‌رسانی باید متخصصین و اقشار مختلف را پای کار بیاوریم و خدمات ما تنها منحصر به استراحت و پذیرایی نباشد و همچنین باید تلاش کنیم مردم را پای کار بیاوریم و وابستگی را به دولت و سپاه کم کنیم.

وی عنوان کرد: در مراسم اربعین آن‌چه در عراق می‌بینیم که همه دنیا را متحیر کرده و جوهره همه موکب‌ها اخلاص است و اخلاص در آن‌جا جلوه‌گر بوده و سبب جذب می‌شود.

کشکولی با تأکید براین‌که اگر در خدمت‌رسانی به زائران اربعین اخلاص نداشته باشیم ضرر می‌کنیم، عنوان کرد: در همین راستا دستگاه، هیئت و شخص را نباید ببینیم چراکه لغزنده است و چنان‌چه در کارمان خلوص باشد نفوذ و اثرگذاری دارد و اگر تنها ژست خلوص را داشته باشیم کارهایمان در قلب مردم نفوذ و اثر بخشی ندارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1212961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =