مجهزترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی در تبریز احداث می شود

مدرسه در حال ساخت کودکان استثنایی تلاش باغچه‌بان که مجهزترین و وسیع ترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی است تا شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد.

 به گزارش خبرآنلاین،جعفر پاشایی ظهر امروز یک شنبه به همراه شهردار کلانشهر تبریز از مدرسه در حال ساخت کودکان استثنایی تلاش باغچه بان بازدید کرد. این مدرسه که توسط خیرین مدرسه ساز ساخته و به بهره برداری خواهد رسید.

بر اساس اظهار نظر متولیان این مدرسه تا شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۹ آماده خواهد شد.

این مدرسه در زمینی به وسعت سه هزار و ۳۰۰ متر مربع و در کوچه صدر ارتش احداث خواهد شد که مجهزترین و وسیع ترین مرکز آموزشی کودکان استثنائی خواهد بود.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این بازدید ضمن اعلام حمایت از این اقدام خداپسندانه گفت: با استفاده از امکاناتی که در اختیار شهرداری قرار دارد در کار ساخت این مدرسه مشارکت خواهیم کرد.

در ادامه این بازدید شهردار تبریز به همراه مدیرکل آموزش و پرورش از مدرسه تاریخی مموریال بازدید کرد. این مدرسه که در بین واحدهای آموزشی قرار گرفته در دوره پهلوی اول ساخته شده است.

همچنین در ادامه این بازدید شهردار تبریز از زمین ورزشی هنرستان آیت الله طالقانی بازدید کرد. بازسازی و تکمیل این زمین توسط شهردار سابق و مدیرکل آموزش و پرورش طبق تفاهمنامه ای قرارداد شده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1213273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =