نظارت بر کشتارگاه‌های مرغ در چهارمحال‌وبختیاری تشدید شود

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت : تشدید نظارت بر کشتارگاه های مرغ چهارمحال و بختیاری به منظور کنترل قیمت عرضه مرغ و جلوگیری از افزایش قیمت بی رویه در دستور کار مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، اقبال عباسی  در یکصد و سی و چهارمین کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: عرضه مرغ به قیمت مصوب به مرغداران استان اعلام و یک هفته برای اعمال این قیمت به آنان فرصت داده شود.

وی افزود: در صورت رعایت نشدن قیمت مصوب از سوی مرغداران چهارمحال و بختیاری اداره کل تعزیرات حکومتی استان به موضوع ورود پیدا کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه بعدی کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری در بازار شهرکرد یادآور شد: قبل از تشکیل این نشست، ۴ گروه کارشناسی به سرپرستی استاندار، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، فرماندار شهرستان شهرکرد و مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از مغازه های بازار دیدن و دیدگاه ها، پیشنهادات، انتقادات و نظرات کسبه را دریافت و برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه ارائه می کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تامین میوه مورد نیاز شب عید مردم استان از سوی مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط با اولویت دنبال و انجام شود.

وی گفت: افزایش عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در بازار می تواند در تنظیم بازار و کاهش نرخ برخی اجناس تاثیر مستقیم داشته باشد.

عباسی تاکید کرد: تهیه، توزیع و نظارت درست بر عرضه به موقع کالاهای مورد نیاز مردم با هدف جلوگیری از دلال بازی و کنترل قیمت جزو مهمترین وظایف کارگروه تنظیم بازار است.

وی با اشاره به رشد قیمت برخی کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز و مرغ افزود: شرکت پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تزریق و عرضه گوشت منجمد در بازار با هدف کنترل قیمت ها را با نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اتاق اصناف در دستور کار قرار دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =