تجلیل معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از زن و شوهر نیکوکار

دکتر محمد علی دریک معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اقدامات خیر خواهانه خیرانه یک زن و شوهر تهرانی که در کمک رسانی به مرکز خدمات چم سنگر تلاش نمودند تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از این زن و شوهر تهرانی به نامهای کاوه کاتب و سرکار خانم دکتر نیکو ترخانی پزشک مرکز جامع خدمات سلامت روستایی چم سنگر تجلیل بعمل آورد .

در این جلسه که با حضور معاون اجرایی معاونت بهداشت،مدیر ،رییس گروه و دیگر کارشناسان گسترش شبکه  وارتقای سلامت معاونت بهداشت برگزار شد ازکاوه کاتب  که به نمایندگی از سرکار خانم دکتر نیکو ترخانی پزشک مرکز جامع سلامت روستایی چمسنگر از توابع بخش پاپی (سپید دشت) در جلسه حضور داشت تقدیر بعمل آمد.

اهمیت استفاده از ظرفیت و توانمندی خیرین

در پایان جلسه  دکتر دریک  اقدام ارزشمند  و خیرخواهانه  این زوج  تهرانی را در کمک رسانی به مردم محروم چمسنگر بخش سپیدشت امری خداپسندانه دانست و عنوان کرد: در زمینه فعالیت های مرتبط با مقوله سلامت و نقش نهادهای مردمی همچنین غیردولتی و افراد نیکوکار بسیار مهم بوده و از انجایی که این بحث به تنهایی از عهده یک دستگاه و یا یک شخص امکان پذیر نیست لذا استفاده از ظرفیت و توانمندیهای افراد نیکوکار و دلسوز از نظر (علمی ، مهارتی ومالی)  از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است این خیرین با اقداماتی شامل تهیه دارو ،کیت آزمایشگاهی ،تهیه و توزیع لباس گرم به  کودکان نیازمند ،لوله کشی آب مدرسه و کمک مالی به یاری مردم محروم منطقه شتافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1214170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
    0 0
    عبادت به جز خدمت خلق نيست