سازمان‌های مردم‌نهاد یاریگر صنعت برق در فرهنگ‌سازی مصرف

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: سازمان‌های مردم نهاد یاریگر صنعت برق درفرهنگ سازی مصرف هستند.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی  محمد اله داد در نشست با سمن ها با موضوع "برق و زندگی "افزود: این شرکت  از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برای حل مشکلات صنعت برق به ویژه در حوزه مصرف بهینه و مشارکت مردم برای کاهش هدررفت انرژی استقبال می‌کند.
وی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد در حوزه‌های تخصصی به عنوان بازوان توانمند دولت در رسیدن به اهداف بلندمدت از جمله مشارکت‌های مردمی در فعالیت‌های اجتماعی به شمار می‌روند.
مهندس اله داد تصریح کرد:مطالبه گری سمن ها در حساس سازی اقشار مختلف جامعه برای حل مسایل و مشکلات موجود موثر است.
وی اظهار داشت: توجه به سازمان‌های مردم نهاد، حضور فعال در روند تصمیم‌گیری‌ها و استفاده از تمام ظرفیت این سمن‌ها از عوامل تاثیرگذار پیشرفت فعالیت‌های اجتماعی است.
دکتر محمدی ،مدیرعامل خانه سازمان های مردم نهاد استان مرکزی هم در این نشست ضمن تاکید برتداوم این گونه جلسات برهمراهی در راستای مدیریت بهینه منابع ملی اعلام آمادگی کرد.
گفتنی است ،در این نشست فعالان اجتماعی و اعضای سمن ها نسبت به بیان مطالبات مردم از صنعت برق و ارائه پیشنهادات برای بهبود مصرف انرژی پرداختند.
در این نشست مقرر شد، نسبت به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی و خانه سازمان های مردم نهاد برای همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف اعم از مدیریت مصرف ،  ایمنی و مسئولیت های اجتماعی صنعت برق اقدام شود .
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1215634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =