رای انضباطی دیدار پرسپولیس-سپاهان صادر شد/ محرومیت کامیابی‌نیا و کی‌روش و جریمه میلیونی سپاهان

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان را صادر کرد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته دوازدهم برگزار شد که از سوی کی‌روش استنلی، بازیکن تیم سپاهان تخلفاتی مبنی بر فحاشی به بازیکن حریف که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمال کامیابی‌نیا، بازیکن پرسپولیس به دلیل فحاشی که موجب اخراجش شد به یک جلسه محرومیت و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس نیز به خاطر حرکات غیرورزشی نسبت به تماشاگران تیم مقابل که سبب تحریک آنان شد به توبیخ کتبی و پرداخت ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم است.

تیم سپاهان اصفهان به دلیل تخلف تماشاگرانش، فحاشی به داور، پرتاب بطری و نارنجک با توجه به تکرار تخلفات و عدم توجه به تذکر کمیته انضباطی یک جلسه از حضور تماشاگرانش در مسابقات خانگی محروم و پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد ( این رای قابل تجدید نظر است).

حسام فتاحی یکی از اعضای کادر فنی سپاهان به دلیل اعتراض به داور بعد از پایان مسابقه به توبیخ کتبی و ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پرسپولیس به دلیل تخلفات تماشاگرانش، پرتاب ترقه به زمین و استفاده از کلمات نامناسب به ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین خیبری، مدیر اجرایی باشگاه پرسپولیس نیز به دلیل اعتراض به داور در جریان مسابقه و ورود به زمین به یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و باید ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

تیم سپاهان نیز به خاطر ورود خسارت به اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس باید مبلغ ۸۹/۵۰۰/۰۰۰ ریال در حق باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =