افزایش ۵۰۰ تومانی قیمت دلار، یورو و پوند در صرافی‌ها/ ارز در بازار چند؟‌

بر اساس اعلام بانک مرکزی، امروز نرخ ۱۳ ارز مانند دینار عراق افزایش و نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت. 

به گزارش خبرآنلاین، در جریان نرخ گذاری ۳۹ارز دولتی، امروز چهارشنبه (۵دی ماه)  بانک مرکزی نرخ ۱۳ ارز مانند دینار عراق را افزایش داد و در مقابل نرخ ۱۶ ارز از جمله یورو و پوند کاهش یافت؛ نرخ دلار و ۱۰ ارز دیگر هم ثابت ماند.

قیمت دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲۰۰ تومان تعیین شد و  یورو نیز در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت ۴۷۹۰ تومان، ‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۳۳ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

 هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۵۸۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۴۲ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۷۹۳ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۱۶ ریال، روپیه هند ۶۰۱ ریال،  درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۲۷۹ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۰ هزار و ۱۸۸ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۴۱ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۶۵ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۵ ریال و دلار کانادا ۲۹ هزار و ۸۵۸ ریال ارزش گذاری شد.  

بر اساس اعلام بانک مرکزی، نرخ راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۸۸۱ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۹۵۱ ریال، روبل روسیه ۶۱۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۴ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۵۸۷ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۶۲۸ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۱۴ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۷ هزار و ۳۴۷ ریال تعیین شد.

 نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۷۸ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار و ۱۰۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۹۷ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۹۹۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۴۹ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۷ هزار و ۳۲۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۱ هزار و ۳۲۵ ریال، افغانی افغانستان ۵۵۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۹ هزار و ۷۱۷ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۵۵ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۹ ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال قیمت خورد.

نرخ ارز ۵دی

دلار و یورو در بانک‌ها چند؟

قیمت دلار و یورو

قیمت خرید دلار امروز در شعب ارزی بانک‌ها ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان تعیین شد.  

همچنین امروز بانک های عامل قیمت دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۱ تومان و ۹ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۳۲۰ تومان و یک ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۳ هزار ۸۱ تومان و ۲ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده اند.

قیمت خرید دلار نسبت به دیروز ۵۰۰ تومان،  قیمت یورو ۵۵۹ تومان و قیمت پوند ۶۳۶ تومان نسبت به دیروز افزایش یافته است.

قیمت ارز در صرافی ملی 

ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی‌های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شده است.  

صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۰  هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۰ هزار و ۸۵۰ تومان خریداری می‌کنند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با ۷۰۰ تومان افزایش نسبت به صبح دیروز ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو  نیز در صرافی‌های دولتی ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است.

گفتنی است خرید و فروش  ارز در ۵ صرافی دولتی در خیابان فردوسی متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌ شود.

نرخ ارز مسافرتی

قیمت ارز مسافرتی

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان اعلام کرده اند.  

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی، یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۸۰ تومان و ۶ ریال به سمافران می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. قیمت فروش ارز مسافرتی در نظام بانکی نسبت به دیروز ۵۷۵ تومان افزایش یافته است.

مسافران می توانند با در دست داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به شعب منتخب بانک های ملی، تجارت، ملت، سامان و پارسیان که مسئولیت فروش ارز مسافرتی به مردم را برعهده دارند، مراجعه کرده و برای سفر کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

۲۲۳۲۲۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1216411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =