اجرای مهدی یراحی با لباس کارگران فولاد اهواز

ایرنا نوشت:‌مدیرگروه «مهدی یراحی» خواننده موسیقی پاپ گفت: این خواننده شب گذشته در حمایت از کارگران بازداشتی فولاد اهواز با لباس کارگری آنان در این شهر روی صحنه رفت و به اجرا پرداخت.

« فرهاد گوی آبادی افزود: کنسرت یراحی روز گذشته «پنجشنبه» ششم دی در تالار آفتاب شهر اهواز برگزار شد. مدیر گروه موسیقی یراحی توضیح داد: این خواننده پاپ همیشه در اتخاذ مواضع حمایتی از مردم خوزستان پیشقراول بوده و یکی از هنرمندانی است که او را به عنوان دوستدار محیط زیست می شناسیم. حضورش در «زنجیره های انسانی نجات کارون» در اهواز، ترانه «خاک» برای مردم اهواز و دیگر واکنش های اجتماعی اش را به یاد داریم.

فرزانه زیلابی وکیل مدافع تعدادی از کارگران بازداشتی گروه ملی فولاد اهواز روز گذشته ( پنجشنبه) درباره آخرین وضعیت بازداشت‌ کارگران گروه ملی فولاد اهواز اظهار داشت: بازداشتی‌های اخیر این کارگران ۴۱ نفر بودند که تاکنون همه آنها به جز هفت کارگر به قید کفالت آزاد شدند.
 

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارن IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
    5 42
    دخالت بیجا..شرایط بدی هستیم .به دولت روحانی کمک کنیم
    • GB ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۷
      55 1
      کارشناس مردم چطوری می‌توانند به دولت کمک کنند ؟
    • ایران IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      10 0
      اینکه از یک عده کارگر بی دفاع و بی گناه که مظلوم ترین قشر این جامعه هستن دفاع بشه دخالت بی جا نیست و این حرکت هم شجاعت آقای یراحی رو نشون میده بر خلاف خیلی از خواننده ها که فقط به فکر پول در آوردن هستن ایشون دغدغه جامعه و مردم رو دارن
    • US ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۸
      0 7
      دقيقا به نظر منم در شرايط بدى هستيم، همه دولت و اصلاحطلبان رو سيبل كردند و بقيه دستگاهها رفته اند در سايه، دولت روحانى تنهاست ميان دلواپسان داخلى و و دشمنان خارجى و شبكه هاى قدرتمند فارسى زبان كه كاملا شمشير را از رو بسته اند و مدام در گوش مردم مى خوانند كه آنها بدبخت و بى شخصيت اند و تقصير همه مشكلات را هم بر سر دولت مى اندازند. چرا شما فكر مى كنيد مردم هيچ كارى نمى توانند براى دولت بكنند؟ ما بايد يار دولت باشيم. اصلا وجه تمايز كشورهاى جهان سوم و اول اين است كه در جهان اول مردم دولت را از خودشان مى دانند و همه تلاششان را براى كمك و همكارى با آن به كار مى بندند و در جهان سوم بلندگوهاى تبليغاتى همان كشورهاى جهان اول همه تلاششان را براى جدايى دولت و مردم مى كنند. چرا؟ چون يكى بودن اينها باعث آرامش كشور و درنتيجه پيشرفت آن مى شود. از من و تو و بى بى سى متنفرم چون با همه توان ما را به سوى بدبختى مى برند. به هوش باشيم.
  • مردم IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
    4 0
    اتحاد مردم ودرست رفتار کردن هرشهروند مهمه ولی فساد دیگه بیدادمیکنه