سرمایه‌گذاران خارجی به البرز می‌آیند

علی صدری گفت: اعضای اتئلاف توسعه پایدار البرز در صورت موفقیت در انتخابات اتاق بازرگانی، به دنبال تدوین برنامه استراتژی با دیدگاه توسعه پایدار و جذب سرمایه گذاری خارجی است.

به گزارش خبرآنلاین، سید علی صدری -دبیر ائتلاف توسعه پایدار البرز- با اشاره به اینکه سومین دوره این ائتلاف با حضور فعالیت اقتصادی استان البرز فعالیت خود را آغاز کرده است و مصمم است تا در انتخابات اتاق بازرگانی البرز با توان مضاعف شرکت کند گفت: در حال حاضر اعضای اتئلاف به دنبال تدوین برنامه استراتژی با توسعه پایدار استان و جذب سرمایه گذاری خارجی است و این مهم در صورتی تحقق خواهد یافت که در انتخابات پیش رو بتوانیم نتیجه دلخواه را بدست آوریم. 

وی تصریح کرد: در روزهای آتی، نمایندگان اتئلاف جلسه ای را با اتاق بازرگانی خواهند داشت تا چشم انداز ها و برنامه های ائتلاف را رسما اعلام کنند.

صدری با دعوت از اندیشمندان، کارآفرینان و کارفرمایان، درخواست همکاری در تدوین سند ماندگار را خواستار شدند و بیان کردند: این سند برای وضعیت اقتصادی در شرایط تحریم تدوین خواهد شد و با هم افزایی در خصوص موضوعاتی که اولویت مهم حوزه بازرگانی استان است  تیمی معرفی خواهد شد  تا بتوانند برای اقتصاد استان البرز، مثمر ثمر باشد.

وی اضافه کرد: این اتئلاف از تمامی فعالین اقتصادی استقبال خواهد کرد و پذیرای هر گونه انتقاد، پیشنهاد و نظرات هستیم تا با همکاری بتوانیم در یک فضای انتخاباتی و شفاف، برنامه هایی با عملکرد موثر برای آینده ترسیم کنیم که نتیجه آن موفقیت برای فعالین اقتصادی استان است.

صدری با بیان اینکه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه طیف گسترده ای از فعالان اقتصادی را به انزوا کشانده است تاکید کرد : مهمترین وظیفه اتاق بازرگانی باید در جهت حمایت از فعالان اقتصادی باشد و در این برهه حساس، جلب حمایت های دولتی و بخش خصوصی ضروری است.

وی تاکید کرد :در صورتی که تولید کنندگان بتوانند در یک فرایند علمی و مطابق با تکنولوژی روز دنیا، تقاضای بازار را تولید کنند قطعا بازار فروش محصولات تضمین شده خواهد بود و در این شرایط اشتغال پایدار تحقق می یابد و دو کفه حمایت از تولید کننده و ایجاد اشتغال که اقتصاد را متعادل ساخته و آرامش را به جریان بحران زده صنعت و تولید باز می گرداند را می توان مدیریت کرد.

دبیر ائتلاف توسعه البرز با اشاره به اینکه تمامی ارکان تولید و تجارت در راستای منویات مقام معظم رهبری در پیاده سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی بسیج شده اند اظهارداشت : کسب هر موفقیتی مستلزم برنامه ریزی و استراتژی موثر است و این امر حاصل نمی‌شود مگر با رویکرد و نگاه علمی.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =