تخلف ۱۶ میلیارد ریالی طرح ویژه نظارتی شب یلدا دراستان چهارمحال وبختیاری

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت:طرح ویژه نظارتی شب یلدا با تشکیل ۷۴ پرونده به ارزش بیش از ۱۶ میلیارد ریال در استان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی صنعت ، معدن وتجارت استان ،بیژن بهرامی گفت: درمدت اجرای این طرح هزار و ۶۴۲ مورد بازرسی انجام ودر این رابطه ۷۴ پرونده تشکیل شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: ارزش ریالی این پرونده‌ها برابر با ۱۶ میلیارد و ۹۵۸ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۲۰ ریال است.

وی با تاکید بر اینکه در این ایام ۲۱ جلسه درخصوص طرح ویژه نظارتی شب یلدا تشکیل شد، عنوان کرد: ۴۸ مورد گشت مشترک بازرسی با سایر ادارات صورت گرفت.

بهرامی خاطرنشان کرد: در ایام یلدا ۴۶ مورد شکایت به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری رسیده است که از این تعداد ۴۳ مورد بررسی و سه مورد نیز منجر به تشکیل پرونده شده است.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح ویژه نظارتی شب یلدا از بیست و چهارم تا سی‌ام آذرماه در سراسر استان اجرا شد.

وی در انتها تاکید کرد: بیشترین موارد تخلف در کل بازرسی‌های انجام گرفته مربوط به عدم صدور فاکتور برای کالا، عرضه خارج از شبکه محصول و گرانفروشی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =