حاجی‌بابایی: ملت به‌ حساب خوی اشرافی برخی مسئولان خواهند رسید

ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور آن را مبحثی ریشه‌ای دانست و گفت: در طول ۴۰ سال گذشته در بحث انقلابی‌گری موفق بوده‌ایم اما اقتصاد ما لیبرالی بوده و همراهی با انقلاب نداشته است در حقیقت اقتصاد لیبرال، انقلابی‌گری ما را گروگان و تحت‌الشعاع خود قرار داده است.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی باید نگاه کنیم که آیا توانسته‌ایم اهداف انقلاب را برای جهانیان به اثبات برسانیم؟ افزود: دشمن به دنبال آن است که اهداف انقلاب را به چالش و گمراهی بکشاند؛ این در حالی است که ملت ایران موفق شده به برکت انقلاب اسلامی در عراق، یمن و سوریه، اروپا و جای‌جای جهان اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی توانسته اسلام واقعی را نشان دهد و امروز شاهد نفوذ آن در جهان هستیم، تصریح کرد: حضور ۳۰ میلیون نفر در اربعین حسینی به برکت خون شهدا را می‌توان بزرگ‌ترین راهپیمایی حمایت از قیام اباعبدالله الحسین (ع) دانست که در جهان به راه افتاده است. توطئه‌های آمریکا بر اساس انفعالی است که به‌واسطه ابهتی است که انقلاب اسلامی ایجاد کرده و تحولی شگرف را به نمایش گذاشته و همین باعث وحشت آمریکا شده است. حماسه ۹ دی یکی از اقداماتی است که ملت ایران با غیرت و شرف خود در برابر توطئه‌های دشمنان و به‌ویژه آمریکا در ایران دامن زد بود و این حضور برای دفاع از انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها بسیار مثال‌زدنی بود.

این نماینده مجلس بابیان اینکه مردم ایران اسلامی با تکیه به رهبر انقلاب در برابر ابرقدرت‌ها ایستاده و یکپارچه‌اند، گفت: در طول تاریخ ملت ایران نشان داده هر زمان که نیاز باشد در برابر استکبار خواهند ایستاد و هیچ‌کس جلودار آن‌ها نیست. آمریکا امروز به این نتیجه رسیده که نمی‌تواند جنگ نظامی علیه ایران اسلامی داشته باشد چراکه ایران تبدیل به قدرت اول در منطقه شده و آن‌ها قدرت مقابله با این قدرت بزرگ و هماوردی ایدئولوژیکی علیه انقلاب اسلامی را ندارند.

این مسئول با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد قدرت جمهوری اسلامی را کاهش دهد، افزود: آن‌ها در بحث هسته‌ای مدعی متوقف شدن آن بوده و اینک به دنبال متوقف کردن توان موشکی ایران هستند؛ لذا آمریکا امروز بر مهار توان موشکی ما متمرکزشده است. جنگ روانی و اقتصادی دیگر حربه آمریکا است، ملت هر زمان اراده کرده پرقدرت از انقلاب خود دفاع کرده است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور آن را مبحثی ریشه‌ای دانست و بیان کرد: در طول ۴۰ سال گذشته در بحث انقلابی‌گری موفق بوده‌ایم اما اقتصاد ما لیبرالی بوده و همراهی با انقلاب نداشته است در حقیقت اقتصاد لیبرال، انقلابی‌گری ما تحت‌الشعاع خود قرار داده است. چرا باید در کشوری که منادی عدالت‌خواهی، وحدت و دفاع از مستضعفین است شاهد مشکلات اقتصادی این‌چنینی باشیم؟ بی‌شک یکی از دلایل آن کُند شدن کار جهادی در کشور است. امروز میلیون‌ها حججی در کشور وجود دارد که حاضرند برای دفاع از انقلاب اسلامی خود جان خود را تقدیم کنند اما یک‌قدم از اصول انقلاب خود عقب‌نشینی نکنند.

وی با تأکید بر لزوم کالبدشکافی پشت پرده فتنه ۸۸ عنوان کرد: در سال ۸۸ بیش از ۷۰ درصد ملت در انتخابات شرکت کردند که این حضوری گسترده و مثال‌زدنی بود اما متأسفانه برخی روزنه‌ای را برای آمریکا و ایادی آن باز کردند و کبریتی روشن را به دامان انقلاب انداختند که آتش آن به دل ملت و انقلاب افتاد.

این مسئول ادامه داد: دشمن و فتنه‌گران با بهره از روزنه پیش رو توانستند قله‌ای را که ملت ایران در انتخابات ساخته بود را به دره‌ای تبدیل کنند و ماه‌ها آرامش را از ملت و کشور سلب کنند اما با روشن شدن موضوع و کنار رفتن غبار این فتنه و مشاهده حمله فتنه‌گران به قرآن، اسلام، انقلاب و هیئات در ۹ دی ملت با حضور خود به آن خاتمه داد. ملت ایران دیدند که عاشورای دیگری در حال رخ دادن است و درد دیرینه ۱۴۰۰ ساله بار دیگر به نمایش گذاشته‌شده است لذا با تمام وجود در راهپیمایی باعظمت ۹ دی در میدان انقلاب متجلی شدند.

حاجی بابایی با اشاره به گرامی داشت حماسه ۹ دی در کشور خاطرنشان کرد: این حضور نشان می‌دهد ملت ایران آماده مقابله با فتنه‌هایی است که در راه بوده و رهبر انقلاب نیز نسبت به آن هشدار داده‌اند. آمریکا دشمن هسته‌ای و تکنولوژی ما نیست؛ بلکه دشمن اعتقادات و عاشورا و اهل‌بیت (ع) و ظهور است و می‌خواهد آن را نابود کند؛ لذا به دنبال تفرقه در مردم است و امروز شاهد آشکار شدن تک‌تک برنامه‌های دشمن علیه انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته هستیم.

این نماینده مجلس با محکوم کردن خوی اشرافی‌گری برخی مسئولان ابراز کرد: ملت به‌موقع حساب آن‌ها را خواهد رسید.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه در فتنه‌های آینده کسانی را فتنه‌گر خواهد دید که به‌ظاهر انقلابی بودند، هشدار داد: سکوت انقلابی‌ها منجر به شهادت حسین‌ها خواهد شد؛ لذا نیروهای انقلابی باید همواره هشیاری خود را حفظ کنند. نیروی انقلابی باید حرف خود را در زمینه‌های مختلف بازگو کنند و از سوی دیگر انتظار عملکردی انقلابی از مجلس، دولت و قوه قضائیه داریم. امروز مردم در فشارهای اقتصادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند، شرم بر مسئولی که پای سفره انقلاب بنشیند و فقط به خود فکر کند.

نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه ما پشت رهبر خود هستیم و با قدرت و توان کامل راه را ادامه می‌دهیم، خاطرنشان کرد: اگرچه معبر سختی را در ماه‌های آینده داریم اما به فضل الهی با دفاع از انقلاب و رهبری فصل‌های روشنی را بعد از گذر از آن شاهد خواهیم بود.

214214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =