طراحی عجیب اصلاح‌طلبان برای خانه احزاب

مهر نوشت: سخنگوی جبهه پیروان امام و رهبری با اشاره به عدم برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب گفت: نمی‌توان وقت تلف کردن مسئولین خانه احزاب در عین انجام امور ایجاد دفاتر استانی را اتفاقی دانست.

کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن اشاره به آخرین تحولات در حزب متبوعش گفت: پنج شنبه هفته گذشته جلسه مهمی با ریاست آقای باهنر تشکیل شد. یکی از موضوعاتی که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، بحث خانه احزاب بود تا به یک وحدت رویه برسیم و ببینیم در این شرایط نوع مشارکت ما با آنها چطور خواهد بود، زیرا همانطور که می‌دانید زمان ریاست دوره‌ای اصلاح‌طلبان بر این خانه تمام شده است.

وی همچنین افزود: خانه احزاب به صورت دوره‌ای اداره می‌شود و در این بازه زمانی، چند ماهی است که دوره آقای کمالی به پایان رسیده است و باید تکلیف وی زودتر مشخص شود. خیلی جالب است که در عین برگزار نشدن انتخابات خانه احزاب، دفاتر استانی هم در حال برپایی است.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به اظهارات کمالی، رئیس دوره قبل خانه احزاب گفت: نمی‌توان وقت تلف کردن مسئولین خانه احزاب، در عین حال انجام امور ایجاد دفاتر استانی همزمان با در جریان بودن لایحه استانی-شهرستانی سازی انتخابات مجلس را اتفاقی دانست. کاملا واضح است که طراحی عجیبی را پیش گرفته‌اند. اصلاح‌طلبان خوب بلدند، بحث را منحرف کنند.

۲۱۴۲۱۴
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1217863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =