ناوگان حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ۴.۵میلیون مسافر جابجا کرده‌اند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از جابجایی نزدیک به چهار میلیون و ۵۰۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان خبر داد..

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، فروغ فاریابی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون طبق آمار نزدیک به چهار میلیون و پانصد هزار مسافر در قالب افزون بر پانصد هزار سفر توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان جابجا شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: میزان کالای حمل شده نیز توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای کالای استان از ابتدای سال تاکنون بالغ بر هشت و نیم میلیون تن و بارنامه های صادره نیز نزدیک به ۶۵۰ بارنامه بوده است.

وی با اشاره به وجود ۶۷۰ دستگاه اتوبوس و ۱۲۰۰ دستگاه سواری با میانگین عمر به ترتیب ۹/۵ و  ۱۰/۵ سال اضافه کرد: بیش از ۳۰ هزار راننده در دو بخش مسافر و بار مشغول کار هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به زیرپوشش قرار گرفتن ناوگان حمل و نقل جاده ای مسافر در سامانه سپهتن افزود: ارتقاء بهره وری حمل و نقل عمومی کشور در راستای اقتصاد مقاومتی و همچنین افزایش ایمنی و ارتقاء سطح کنترل و پایش لحظه ای عملکرد ناوگان، از اهداف اصلی استفاده از طرح سپهتن است.

این مقام مسئول در پایان گفت: سپهتن می تواند با تشخیص کارکردهای واقعی رانندگان تلاشگر و زحمتکش بستری برای شناسایی این عزیزان فراهم آورد و با کنترل سرعت تردد های بین شهری خطرات ناشی از تصادفات و سوانح را به شکل گسترده ای کاهش داده و نهایتا سلامتی و ایمنی خود رانندگان را تضمین کند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =