رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: کسانی که می خواهند وارد صحنه انتخابات شوند نباید نارضایتی مردم را دامن بزنند تا رأی بیاورند.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا باهنر درباره نظرات راجع به فتنه ۹۸ گفت: تلاش سنگینی را آمریکا و رژیم صهیونیستی انجامی می دهند تا قدرت مردم را بیازمایند و اهداف خود را به اجرا درآورند. آنها برای جنگ اقتصادی تلاش توآمان می کنند و آتش تهیه را با جنگ روانی می ریزند. بنابراین رهبری گفتند بودجه عادی نیست و باید براساس مقتضیات زمان تنظیم شود بر همین اساس تقدیم بودجه ۲ هفته ای با تأخیر انجام شد.

وی افزود: منابع را باید واقعی دید و باید هزینه های ضروری را در سرلوحه کار قرار دهند. مقوله اشتغال، تولید و بزرگ کردن پایه های مالیات و شفافیت و دولت الکترونیک باید دنبال شود تا اگر فتنه ای وجود دارد بتوانیم از آن عبور کنیم. البته چون سال انتخابات است، کسانی که می خواهند وارد صحنه انتخابات شوند نباید نارضایتی مردم را دامن بزنند تا رأی بیاورند. فشار بیرونی و تحرکات انتخاباتی نباید با هم هماهنگ شود. در مجموع این دوران سخت تر از دوران گذشته نیست. تجربه های گذشته را داریم نیازهای ضروری مردم را نیز تأمین شده می بینیم.

مشروح نشست خبری محمدرضا باهنر را اینجا بخوانید.

۲۱۴۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =