دولت توجه ویژه‌ای به بازآفرینی بافت‌های فرسوده شهری دارد

استاندار همدان گفت: بازآفرینی بافت های فرسوده شهری یکی ازمهمترین پروژه های بااهمیت دولت، که اجرای آن مورد تاکید ریاست محترم جمهور است.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ استاندار همدان که درجلسه ستاد بازآفرینی توسعه پایدار شهری سخن می گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: تامین مسکن، بهسازی ونوسازی بافت های فرسوده و قدیمی شهری از اهداف مهم این طرح است.

سید سعید شاهرخی، با بیان اینکه در استان و درجهت اجرای طرح برای تمام مراکز شهرستانها کار مطالعاتی انجام شده است، اظهار داشت: در مرحله اول مبلغ 161 میلیاردتومان تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی فرسوده و در ادامه،41 میلیارد تومان برای خدمات عمومی وزیربنایی آنها اختصاص یافته است.

به گزارش خبرآنلاین، طبق آمارهای منتشر شده در حدود دو هزار و 589 هکتار بافت فرسوده و سکونتگاه غیررسمی در استان همدان شناسایی شده که یک هزار و 927 هکتار آن مربوط به بافت فرسوده و عدد باقی مانده مربوط به سکونتگاه‌های غیررسمی است که امید است با همت مسئولین اجرایی و پرداخت تسهیلات کم بهره، و حمایتی بتوان نسبت به بازسازی آنها که در مواقع خطر همچون زلزله خسارت های جبران ناپذیری خواهند داشت، اقدام کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =