اراده دولت واگذاری استقلال و پرسپولیس است/ سرمربی تیم ملی والیبال ۱۷ دی وارد کشور می‌شود

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه‌های وزارت ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون والیبال در حاشیه دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی آخرین وضعیت فدراسیون والیبال، سرمربی تیم ملی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال در ارومیه گفت: هم‌اکنون ۷ هیات استانی والیبال با سرپرست اداره می‌شوند که برای شرکت در مجمع انتخاباتی فدراسیون باید مراحل برگزاری مجامع استانی را طی کرده تا رؤسای انتخاب شده، امکان رای دادن در مجمع فدراسیون را داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از معرفی همه رئسای هیات‌های استانی، انتخابات فدراسیون با برنامه‌ریزی های لازم و اعلام قبلی برگزار خواهدشد.

وی افزود: در مورد تغییر دکتر ضیایی، با توجه به تصویب و ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی توسط مجلس شورای اسلامی، همه موظف به اجرای آن بودیم که جناب ضیایی هم از این قانون مستثنی نبودند و وزارت ورزش و جوانان نیز براساس این مصوبه قانونی نسبت به انتخاب سرپرست اقدام کرد.

افشین داوری

سرپرست فدراسیون والیبال در مورد تیم دورنای ارومیه که شاکله اصلی تیم ملی نوجوانان والیبال را تشکیل می دهد اظهار کرد: از متولیان این باشگاه که با حمایت خود از نوجوانان، انگیزه مضاعفی را به آنان بخشیده‌اند، تشکر و قدردانی می‌کنم و  امیدواریم با این حمایت شاهد حضور این نوجوانان درتیم‌ملی بزرگسالان در آینده‌ای نزدیک باشیم.

داوری در مورد سرمربی تیم ملی هم گفت: متمم قرارداد کولاکوویچ خردادماه امسال امضا شده و ایشان ۱۷ دی‌ماه وارد ایران می شوند تا در مورد آینده تیم ملی و ایشان مذاکره کنیم.

وی در مورد میزبانی ارومیه هم گفت: این میزبانی اتفاق خوبی است که می تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشرفت، توسعه و معرفی شهر ارومیه در سطح جهانی باشد چراکه این مسابقات بیشترین تماشاگر تلویزیونی را دارد.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش حرفه ای و امور باشگاه‌ها وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم گفت: با توجه به اراده قوی دولت مبنی بر واگذاری دو تیم پایتخت، وزارت ورزش و جوانان تمام تلاش خود را برای خصوصی کردن دو باشگاه انجام می‌دهد و شرایط برای وقوع این اتفاق آماده است ضمن اینکه در آخرین جلسه نیز با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی و سازمان خصوصی‌سازی مدل‌های واگذاری ارائه شد تا بهترین نحوه واگذاری مشخص شود.

وی ادامه داد: هم اکنون منتظر سازمان خصوصی سازی برای مشخص شدن زمان و نحوه واگذاری هستیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1218678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =