انجمن اسلامی بازاریان به بحث اقتصاد فرهنگی و کسب و کار اسلامی ورود کند

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: انجمن اسلامی بازاریان هم می‌تواند به بحث اقتصاد فرهنگی و تبیین کسب و کار اسلامی ورود کند و هم به بحث اخلاق و اعتمادسازی بپردازد.

به گزارش خبرآنلاین از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدشهاب‌الدین حسینی صبح شنبه در دیدار با فعالین و مسئولین انجمن اسلامی بازار تبریز اظهار کرد: انجمن‌های اسلامی از تشکل‌های پیشتاز انقلاب اسلامی هستند و انتظار می‌رود برای امسال که چهلمین سالگرد انقلاب است، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده باشند.

وی اضافه کرد: امسال قرار است از ۱۹دی قم تا ۲۹بهمن تبریز برنامه‌های متنوعی برای جشن پیروزی انقلاب داشته باشیم و دستاوردهای ۴۰سال گذشته انقلاب را تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی درخصوص تبیین دستاوردهای ۴۰ساله گذشته انقلاب تاکید کرد: باید تلاش ما این باشد که هم دستاوردهای مادی انقلاب اعم از راه‌ها، جاده‌ها، آبادانی روستاها و... را به مردم یادآوری کنیم و هم دستاوردهای معنوی و فرهنگی انقلاب را تبیین کنیم.

وی همچنین اعلام کرد: در همین راستا باید نقش جوانان را در انجمن‌های اسلامی پررنگ‌تر کنیم و علاوه بر ایجاد تحول در بدنه انجمن‌ها، برنامه‌سازی‌های پرمحتوایی برای ایام پیش رو انجام بدهیم.

حجت‌الاسلام دکتر حسینی با اشاره به تحرکات دشمنان و سیاه نمایی آنها برای مقابله با رویش های این انقلاب مردمی، تاکید کرد: متاسفانه عدم توجه به مباحث فرهنگی در بودجه کشور در مقابل سرمایه‌گذاری‌های عظیم دشمن در این حوزه باعث شده امروز شاهد مشکلاتی باشیم که با تاسی گرفتن از سخنان مقام معظم رهبری و حرکت های جهادی امید دشمنان به یاس تبدیل خواهد شد.

وی همچنین با بیان اینکه بازار قلب تپنده جامعه است، نقش بازاریان و اصناف در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بی بدیل خواند و تصریح کرد: انجمن اسلامی بازاریان هم می‌تواند به بحث اقتصاد فرهنگی و تبیین کسب و کار اسلامی ورود کند و هم به بحث اخلاق و اعتمادسازی بپردازد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1219447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =