برگزاری نشست همکاری مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با گروه رسانه ای ایران مدیکال

نشست مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی با گروه رسانه ای ایران مدیکال در خصوص راه های همکاری و تعامل دو طرف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، در این دیدار که با حضور  دبیر و کارگزار رسمی مرکز توسعه گردشگری کشورهای اسلامی و هیئت مدیره ایران مدیکال برگزار شد، راه های همکاری و تعامل دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
کاوه خداکرمی، مدیرمسئول و صاحب امتیاز ایران مدیکال در این نشست با بیان ظرفیت ها و آسیب های این حوزه بر لزوم افزایش سهم ایران از گردشگری سلامت منطقه تاکید کرد.
وی افزود: حلقه مفقوده گردشگری سلامت، بازاریابی و معرفی صحیح ظرفیت های درمانی کشورمان است که باید با ابزارهای متنوع و تاثیرگذار انجام پذیرد.
زنگویی، دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی نیز در این دیدار ایجاد بستری مناسب برای توسعه روابط سلامت محور کشورهای اسلامی در حوزه های تحقیقاتی، علمی، آموزشی، فناوری و درمانی را از مهمترین اهداف عنوان کرد.
وی گفت: این مجموعه بنا دارد با بهره مندی از ظرفیت ویژه بخشهای خصوصی فعال در عرصه سلامت کشورهای اسلامی و در تعاملی سازنده با نهادهای دولتی موجبات بهره مندی هر چه بیشتر جامعه مسلمانان از خدمات سلامت کشورها را فراهم آورده و ارتباطات بین المللی در این حوزه تاثیر گذار را تسهیل بخشد.
دبیر مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی حضور تیم رسانه ای ایران مدیکال در حوزه گردشگری سلامت را حائز اهمیت دانست و خواستار همکاری ایران مدیکال جهت معرفی پتانسیل های گردشگری سلامت ایران در کشور عراق و افغانستان، تأسیس رسانه جامع این مرکز و نیز حضور ایران مدیکال در چهارمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی شد.
در این جلسه همچنین مذاکرات موثری با شرکت پارس سورن در زمینه توسعه همکاری‌های فی ما بین صورت پذیرفته و مقرر گردید طرفین بسترهای لازم جهت توسعه فعالیت‌ها و ارایه خدمات بهینه به گردشگران سلامت کشورهای عراق  و افغانستان را فراهم سازند.

لازم به ذکر است دفتر مرکزی ایران مدیکال در سنندج فعال است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =