ایلیات: شهرداری کرج برای بررسی پرونده‌های تهاتر، شورای شهر را در جریان نمی‌گذارد

عضو دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری برای بررسی پرونده های تهاتر، اعضای شورای شهر را در جریان نمی گذارند.

به گزارش خبرآنلاین، فرج اله ایلیات در صد و پانزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان آیین نامه مصوب تهاتری ملاک عمل شهرداری کرج نیست، تصریح کرد: شبکه ای در خصوص ارتباط بدهکاران و طلبکاران شهرداری کرج و وصلت قراردادهای تهاتری شکل گرفته که بر خلاف آیین نامه مصوب شورای اسلامی شهر عمل می شود بنابراین با روح قانون تناقض دارد.

به گفته وی: طبق پیش بینی، طرفین تهاتر نباید یکدیگر را ملاقات کنند و دیدار حضوری داشته باشند تا فضای تبانی و فساد شکل نگیرد و طرفین در فضایی همچون اتاق بورس وارد گفتگو شوند تا مذاکرات طرفین ثبت و ضبط شود اما متاسفانه تهاترها به همان شکل قبل و تحت شعاع فضای دلالی صورت می پذیرد و بدتر آن برای این نیت تالار گفتگو در فضای مجازی نیز شکل گرفته است.

ایلیات ادامه داد: پرونده های مربوط به تهاترهای صورت گرفته در شهرداری کرج باید مورد به مورد بررسی شوند و هر یک از آنها که خارج از قاعده مصوبات و آیین نامه شورای اسلامی شهر صورت گرفته، غیرقانونی بوده و باید اصلاح شوند. متاسفانه بنده و آقای مهدوی کلیشمی به عنوان اعضای ناظر به جلسات کارگروه تهاتری شهرداری دعوت نمی شویم و ظاهراً برای شکست فضای دلالی مقاومت هایی وجود دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه در خصوص تخلف های صورت گرفته پیمانکار منتخب حوزه پسماند، اضافه کرد: اکنون در این ارتباط ناهماهنگی های مشهودی در شهرداری کرج مشاهده می شود که یکی از واحدها قرارداد را قانونی و سالم اعلام می کند و واحدِ دیگر از وقوع تخلفات متعدد گلایه مند می باشد. 

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =