مورد عجیب در دانشگاه صداوسیما/ رد شدن دانشجو در گزینش وسط ترم!

دانشجوی ارشد دانشگاه صداوسیما ادعا می‌کند که یک هفته قبل از شروع امتحانات ترم اول، از اداره گزینش به او گفته‌اند صلاحیت ادامه تحصیل ندارد و منع از تحصیل شده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسن حسین‌اوغلی دانشجوی ارشد دانشگاه صداوسیما درباره مشکلی که برای او پیش آمده می‌گوید: «اواسط تیرماه، قبل از اینکه قبولی من تایید شود برای مصاحبه به دانشگاه صدا و سیما رفتم. من هم روزانه و هم شبانه مجاز شده بودم؛ مصاحبه من حدود ۴۵ دقیقه طول کشید و گفتند که نتیجه در زمان اعلام نتیجه کنکور ارشد اعلام می‌شود. نتیجه آمد و من به دانشگاه رفتم و ترم شروع شد. آبان‌ماه بود که به اداره گزینش رفتم و از من سوال‌های عقیدتی پرسیدند و مشکلی نبود. من ترم اول هستم و هفته دیگر امتحان‌ها شروع می‌شود. همین هفته پیش از گزینش نامه آمد که شما منع تحصیل شده‌اید و هیچ‌کس جواب نمی‌دهد که چرا؟ به وزارت علوم هم رفتم و می‌گویند دانشگاه صدا و سیما زیر نظر ما نیست و تا به حال همچین چیزی ندیده‌ایم.»

به گفته این دانشجو، او برای اعتراض به اداره گزینش هم مراجعه کرده اما جوابی به او داده نشده است. سوالی که پیش می‌آید این است که چرا وقتی نتیجه قبولی دانشجو آمده و قبول شده، در اواخر ترم یک او را از تحصیل منع می‌کنند؟ چرا دانشگاه‌های وابسته به نهادها مانند صداوسیما تحت نظر وزارت علوم نیستند و خودمختار فعالیت می‌کنند؟

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1220203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    0 0
    مگر صدا وسیما دانشگاه دارد چه خبر است ایا نمی شود در دانشگاهای دیگر این رشته راهم گنجاند