سردار نقدی: مشکلات اقتصادی ما را از دستاوردهای انقلاب غافل نمی کند

ایرنا نوشت: معاون اجتماعی و فرهنگی سپاه پاسداران گفت: رسیدن انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود ناکامی توطئه های دشمن در طی این سال ها برای از بین بردن انقلاب و نظام ما را نشان می دهد.

سردار پاسدار محمدرضا نقدی پنجشنبه شب در اجتماع بزرگ مردم قزوین به مناسبت چهل سالگی انقلاب در مسجد امام خمینی (ره) قزوین افزود: دشمن می خواهد به مردم ایران القاء کند که در حوزه اقتصادی و معیشتی به بن بست رسیده اند، اما هنوز از این موضوع غافل است که پیروزی در هر شکل با انقلاب اسلامی بوده و خواهد بود.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی خود قرار دارد و دستاوردهای ما طی 40 سال گذشته همواره ثابت کرده که نظام استکباری و سرمایه داری نتوانسته کوچکترین مانعی در مسیر توسعه و اعتلای نظام ما ایجاد کند.

اهم سخنان سردار پاسدار محمدرضا نقدی بدین شرح است:


* انقلاب همواره از ابتدای پیروزی خود تاکنون تنها و یک تنه در مقابل هجمه های دشمن که در راس آنها آمریکا و اسرائیل جنایتکار قرار دارد، ایستادگی کرده است.

*نباید فراموش کنیم انقلاب ما با اینکه تمام نیروهای پلیس، ساواک،رسانه و استکبار جهانی با محمدرضا شاه همراه بودند با هدایت های امام (ره) و پیروی مردم از ایشان پیروز میدان شد.


* بعد از انقلاب اسلامی، گروهک های ضد انقلاب از جمله لیبرالیست ها، کمونیست ها و حتی سطلنت طلب ها 17 هزار ایرانی را به شهادت رساندند و هدفشان براندازی انقلاب اسلامی بود، اما باز هم جریان انقلاب از این بحران ها عبور کرد و پیروز باقی ماند.


* انقلاب اسلامی برای پایش و رصد تحرکات دشمن به تاسیس وزارت اطلاعات اقدام کرد، اما این سازمان در آن دوران حتی چند نیروی اطلاعاتی با تجربه نداشت و همه جوان و دانشجو تحت فرماندهی محسن رضایی بودند که توانستند از حریم انقلاب اسلامی دفاع کنند.

* کشور ما با داشتن بنزین، گاز، معادن مس، روی، تیتانیوم و فناوری علوم هسته ای و داشتن سلاح های پیشرفته دفاعی و نظامی مقام بالایی در منطقه دارد و دشمن از این ظرفیت ها می ترسد.


*وجود یک هزار و 700 میلیارد تومان نقدینگی سرگردان در دست مردم که گاها در بازار سکه و ارز روانه می شود، تعادل اقتصادی جامعه را برهم زده و لازم است که در این حوزه شاهد تحرک مدیریت اجرایی کشور باشیم.

*مشکلات اقتصادی ما را از دستاوردهای انقلاب غافل نمی کند جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تحریم ها و هجمه های دشمن، در مسیر بالندگی و سربلندی قرار دارد و ما در مقایسه با کشورهای غربی همواره به نسبت 40 سال پیش با رشد عظیمی روبرو بوده و هستیم که نباید این مساله مورد بی توجهی قرار بگیرد.


*راه حل برون از مشکلات اقتصادی و مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن بازگشت به مسیر انقلابی است.


*رمز پیروزی کشور نام مقدس انقلاب اسلامی است و همواره در راه نظام و انقلاب و ولایت فقیه بودن می تواند ما را گزند همه تهدیدات مصون نگه دارد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1221301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =