واحد پرورش کروکودیل در ملایر راه اندازی شد

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان گفت: به‌دنبال ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید، یک واحد پرورش کروکودیل در شهرستان ملایر راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی اصغر نقی ئی، در جمع خبرنگاران گفت: راه اندازی واحد پرورش «کروکودیل» در شهرستان ملایر نمونه‌ای از سرمایه‌گذاری های جدید در استان است.

وی یکی از مهمترین عوامل تولید در بخش کشاورزی را نیروی انسانی فعال دانست و گفت: امروز نیروی انسانی از آخرین دستاوردهای علمی و آموزشی استفاده و با توجه به شرایط اقلیمی به عنوان نیرویی تاثیرگذار در ایجاد امنیت غذایی سالم جامعه نقش ایفا می کند.

نقیئی با اعلام اینکه بالغ بر ۱۱۷ هزار فعال بخش کشاورزی داریم که با وجود تمام مخاطرات توانسته‌اند غذای جامعه را تامین کنند، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری ایجاد شده تا پایان آذرماه ۹۷، ۲۲۸ میلیارد تومان بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال حداقل به ۳۲۰ میلیارد تومان برسد.

وی بیشترین سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی را مربوط به صنایع تبدیلی در استان دانست و افزود: اشتغال ایجاد شده تا پایان آذر ماه ۹۷، ۲۴۶۵ نفر است که پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال به ۳۷۰۰ نفر برسد.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی با بیان اینکه تا پایان آذرماه سالجاری ۱۲۳ میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های کشاورزی استان پرداخت شده است، گفت: کشورهای ایتالیا، عراق، ترکیه، امارات، روسیه، اوکراین، ازبکستان، افعانستان، ارمنستان و پاکستان، بیشترین مقصد صادرات محصولات کشاورزی و باغی، گلخانه‌ای، گیاهان دارویی و خشکبار استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سیروس IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    11 2
    کروکودیل را میخوان برای چی؟
    • IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      6 1
      بهتر بود بجای هدر دادن پول به این شکل رو تولید دسته راهنمای با کیفیت پراید کار میکردن
    • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      3 6
      مهمترینش استفاده از پوستش هست.از خونش هم در صنایع دارویی میشه استفاده کرد.زنده ش رو هم میشه به باغ وحش ها داد.
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    3 26
    پرورش موجودات حرام گوشت به چه منظور است؟لطفا توضيح دهيد.فقط چيني ها گوشت كروكوديل ميخورن.
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      18 0
      فقط گوشت کروکودیل زبان بسته حرامه و نگرانش هستی؟ گوشت گاو و گوسفند و نان گندم هم می تونه از گوشت کروکودیل هم حرام تر باشه. وقتی که از راه حرام کسب شده باشه. از طریق اختلاس و مال مردم خوری کسب شده باشه. از راه ریاکاری و نون به نرخ روزخوری کسب شده باشه. از راه فریب کاری کسب شده باشه
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    3 10
    یعنی پرورش کروکودیل امنیت غذایی سالم جامعه نقش ایفا می کند؟! دایناسور های علفخوار عظیم الهیبت که بهترند و سبب کاهش قیمت گوشت قرمز هم می شن اونارو هم پرورش بدبد .
    • IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
      1 0
      چه با نمکی تو.. ندزدنت
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    0 0
    اینقدر بیکاری شدیده که اگر چند نمونه از اینجور کارها بگیره دیگه تو کل کشور همه میزنند تو کار پرورش کروکودیل.