دسیسه کُلفَت‌ها در تماشاخانه انتظامی 

زهرا مولایی، نیلوفر دهقان و دریا دریایی با به‌صحنه رفتن در سالن استاد انتظامی، نمایشی را بر اساس دسیسه‌های دو کلفتِ یک خانمِ پول‌دار اجرا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «کلفت‌ها» به نویسندگی ژان ژنه و بازنویسی و کارگردانی دریا دریایی اجراهای عمومی خود را از روز پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز خواهد کرد. ترجمه این نمایشنامه را مدیا کاشیگر بر عهده داشته است.

در خلاصه‌داستان این نمایش آمده است:«کِلر و سولانژ، دو خواهر و کلفت‌های خانم متمولی هستند. آن دو طی نقشه‌ای باعث دستگیری معشوقه خانم می‌شوند اما آقا ناگهان آزاد می‌شود و خواهران کلفت از ترسِ فاش‌شدن ماجرا، بازی تازه‌ای را آغاز می‌کنند».

زهرا مولایی، نیلوفر دهقان و دریا دریایی در این اثر نمایشی به ایفای نقش می‌پردازند.

دیگر عوامل نمایش عبارتند از مریم صبوری (دستیار کارگردان)، سودابه زارع‌پور (طراح صحنه و لباس)، فریبا داویجانی (دوخت لباس)، علی مدیری (طراح پوستر و بروشور)، دریا دریایی (انتخاب موسیقی و افکت)، دریا دریایی (طراح نور)، مسعود قربانی (نورپرداز)، محمدرضا الوندی (دستیار صحنه)، محمد مرادی‌فر و آقای مشکی (ساخت تیزر)، آقای مشکی، علی مدیری (موشن‌گرافیک) و احمدرضا حجارزاده (مشاور امور رسانه و مطبوعات).

«کلفت‌ها» پیش از این در سال ۹۰ به عنوان پایان‌نامه تحصیلی کارگردانی در خانه کوچک نمایش دانشکده هنر و معماری تک‌اجرایی عمومی داشته است. دریایی برای اجراهای تازه این نمایش، یک بازیگر جدید را جایگزین یکی از بازیگران اجراهای پیشین کرده است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =