دکتر فلک‌افلاکی رئیس شورای شهر اراک: رهنمودهای امام جمعه اراک از سر دلسوزی بود

بدون شک مطالبی را که حضرت آیت الله دری نجف آبادی در ارتباط با انتخاب شهردار عنوان نموده اند از سر دلسوزی می باشد و اعضای شورا برای ایشان احترام خاصی قایل بوده که در عین جدیت همیشه شورا را مورد حمایت قرار می دهند.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی دکتر کاوه فلک افلاکی افزود:  بدون شک مطالبی را  که حضرت آیت الله دری نجف آبادی  در ارتباط با انتخاب شهردار عنوان نموده اند از سر دلسوزی می باشد و  اعضای شورا برای ایشان  احترام خاصی قایل بوده که در عین جدیت همیشه  شورا را مورد حمایت قرار می دهند.  

دکتر افلاکی اضافه کرد: البته شورا هم به وظایف خودش در چهارچوب قانون عمل کرده است و در دیداری که با ایشان داشتیم برداشت هیچ یک از اعضا  از صحبت هایشان مخالفت با گزینه های پیشنهادی شورا نبود.  

وی افزود: به نظر می رسد بایستی ارتباط شورای پنجم با ایشان بیشتر از گذشته باشد تا اطلاعات لازم در خصوص شورای شهر از مبادی منصف و موثق به ایشان اطلاع داده شده تا زمینه هر گونه سوتفاهم از بین برود.

دکتر فلک افلاکی اظهار کرد: حضرت آیت الله دری در ارتباط با مدیریت شهری بسیار صاحب نظر هستند و همیشه می توانند رهنمودهای راهگشایی به شورا ارایه بفرمایند.  

وی در پایان تصریح کرد: توقع شورای شهر از همه دلسوزان تلاش برای ایجاد زمینه وفاق و هم افزایی با هدف توسعه مرکز استان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1222509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =