طرح‌های سرمایه‌گذاری در پیچ‌وخم‌های اداری گرفتار نشوند

ایرنا نوشت: معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه با اشاره به لزوم حمایت از طرح های اقتصادی گفت: مجوزهای قانونی برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در پیچ و خم های اداری گرفتار نشوند.

حمید شکری در نشست مرکز حمایت از سرمایه گذاری مراغه افزود: دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در راستای صدور به موقع استعلام های قانونی و مجوزها برای طرح های سرمایه گذاری بخش خصوصی، تحرک بیشتری داشته باشند.
وی با انتقاد از روند کند ارائه استعلام ها برای این طرح ها توسط برخی ادارات شهرستان ادامه داد: هماهنگی مناسبی از سوی این دستگاه ها برای تسهیل در روند محقق و اجرایی شدن طرح ها وجود ندارد.
وی اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باید برای تسهیل در روند اجرای طرح های سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی آن، تلاش مضاعفی داشته باشند.
شکری گفت: سیاست تسهیل در امور اداری و کاهش بوروکراسی در ادارات مرتبط با امر سرمایه گذاری باید وجود داشته باشد.
وی افزود: متاسفانه هماهنگی برخی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استانی بیشتر از هماهنگی و همراهی ادارات شهرستانی در زمینه حمایت از سرمایه گذاری است.
فرماندار مراغه ادامه داد: در برخی موارد با وجود موافقت ادارات کل برای صدور مجوز یا استعلام قانونی برای اجرای طرح سرمایه گذاری، این امر در داخل شهرستان برخلاف مرکز استان کند تر انجام می شود.
شکری اضافه کرد: نهادها و ادارات شهرستانی برای رونق اقتصادی و جذب سرمایه گذار، عزمی جدی داشته و در این راه گام های موثری بردارند.
در این نشست روند اجرایی سه طرح سرمایه گذاری در بخش گردشگری مراغه مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۳ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1223175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۷
    0 0
    مالیاتهای سنگین عامل اصلی فرار سرمایه از استان